Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O rozvratu UFO komunity Elenou Danaan od NWO
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.2.2022 (00:16:26)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Elenka Danaan se pobavila s Thor Hanem a Dr. Salla hned přísahal na Elenku a je z toho nové video, co propaguje Křešová Svobodová

"Sestřelil Muskovy Starlink satelity Deep State?"
Were Starlink satellites shot down by the Deep State?
https://www.youtube.com/watch?v=3l94nzEzy5k

Muskovi spadlo před pár dny 40 ze 49 satelitů Starlink, když se je pokoušel vystřelit na oběžnou dráhu.
Prý kvůli sluneční bouři.

Ovšem pozor, podle Elenky a Thor Hana se to stalo kvůli tomu, že zlí zlí bídný potvory od temných odněkud z Evropy sestřelili satelity Elonkovi, tomu hodnýmu klukovi, tomu nejhodnějšímu miliardáři.
Fuj ti zlí, jak tohle někdo může udělat Elonkovi?


Starlink je něco jako soustava družic, která pokrývá skrze terorizační systém 5G celou planetu, země je pak doslova obepnutá soustavou těchto družic a pokrývá celý zemský povrch.
Tzn. nikdo na povrchu nebude moci utéct ze sledovacího systému a mlátička 5G zničí veškerý lidský duch, onemocníme kvůli tomu a mnoho bytostí zemře při frekvenčním vzestupu planety, než se tahle pekelná zrůdnost odbouchne, nevím jak, ale musí to nastat.

Ale přece, to znamená ubližovat Elonkovi.

Že NWO dělá takové prasárny, že tohle pouští ven, ne, nedivím se.
Ale že to český slepice žerou, fakt se divím.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter