Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O rozvratu UFO komunity Elenou Danaan od NWO
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.2.2022 (00:16:26)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Křešová Svobodová začala popularizovat toto téma, které bylo dlouho popelka na okraji a všichni, kdo se tomu věnovali seriozně jako badatelé, nebo jsou jako já psychické medium, tak mají a měli problémy, věčně klacky pod nohy a relativně nízkou sledovanost.
Fakt jsem se musela docela i porvat se všemi těmi žiďáckými sviněmi tady, abych to mohla vůbec někde publikovat.
Jsem přesvědčená, že youtube kanál bych mít nemohla, teda já ho ani nechci, ale že bych tam přežila tak 3 dny, vzhledem k obsahům sdělení.

Co se týká "svobody" vyjadřování, tak ta je možná do určité sledovanosti. Dejme tomu, že Jaroslav Chvátal, pro část těch mozečků na Zprávách z Galaxie zlý černokněžník, má sledovanost tak těch cca 10.000 - to si může dovolit říkat i závažnější informace.
To, jak se vytasily všechny ty "vědmy" proti mimosmyslovému projektu Galaktické federace, to vskutku není náhoda.
Zkrátka, jakmile je něco dobré a má to skvělý potenciál, vždy se proto tomu spustí příšerný virvál.

Ale jakmile jde o popularizaci NWO smyšlenek, které poškodí reálnou Galaktickou federaci, tak to je pole volné a nikdo proti nim nevystupuje.
A případná ojedinělá kritika, kterou jsem nastartovala já, přeživší veteránka z dimenzionální války, tak to je aspoň MK Ultra, nebo aspoň šedivácká hajtra Maytra.

Teď to vysvětlit všem těm pipinám, jak žerou Svobodovou Křešovou na Zprávách z Galaxie.
Podle jména jsem tam zahlédla asi spolužačku ze střední.
Hodná holka, ale blbá.
A to je asi většina.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter