Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O rozvratu UFO komunity Elenou Danaan od NWO
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.2.2022 (00:16:26)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.2.2022 >




Ad Írák a USA a podobné principy.
Abychom mohli žít v klidu, na celé planetě, v míru, tak je potřeba všechny křivdy a běsy odkrýt, pojmenovat a vyřešit. Nikde nesmí zůstat nějaká zalknutá křivda, na kterou se zapomnělo a která zůstala v tichu.
Proto v budoucnu očekávám, že se všechny ty války nejen na Blízkém východě teprve budou zpětně zpracovávat, dokumentovat, zachovávat svědectví atp.
Jsem přesvědčená, že války na Blízkém východě byly daleko horší, než všechny předchozí, že se tam válčilo i psychotronickými zbraněmi a že i válečná morálka byla jinde, než ještě třeba za druhé světové, že to byla svinská nadnárodní, žoldácká, amorální válka.
A ty technologie, které jsem viděla pod Írákem, jsou velice staré a mocné a je veliká pravděpodobnost, že se do té země nasáčkoval klan Bushů od NWO právě kvůli těm technologiím.
Je v nich základní spirit té země, hodně mi to připomíná duch Asyrské říše a je v tom základní pompa, důstojnost, silná schopnost odolávat násilí, protože ta oblast je velice násilná, energeticky, staly se tam před miliardami let zlé věci. A ten "kult", národ, země, v současnosti Írák, je taková civilizační základna, základní kámen, kdy se udrží v tak energeticky náročném prostředí lidská civilizace s lidskými základy.
Proto je naprosto tragické, že ta země prošla tak děsivou válkou, která byla vyprovokována zvenčí, přes USA. Ty lidi tam se musí pracně dostávat nahoru, zvládat chaos, nemají čas na rozebírání nějakých traumat a bolístek, o to víc ale funguje všechno to nezpracované násilí a křivda v informačním a energetickém poli planety.
Dalo by se říci, co nemohou Íráčani pomstít na USA reálně, to za ně zařídí kosmická spravedlnost, vezme tu surovou, nezpracovanou energii, která na tom území leží a zlikviduje s tím USA.
To jsou toky karmy.


A takové principy jsou a byly velice důležité, v té dimenzionální válce.
Proto je naprosto iracionální, aby byla pravda, že USA povedou svět.
Na Galaktické federaci je skvělé právě to, že jsou z naší Galaxie, jsou nad všemi státy světa a jejich zájem je dosáhnout harmonie a spravedlivosti.
Tzn. kdyby Rusku hráblo a rozhodlo se dobýt svět, tak GF proti nim pomůže.
Tak to naprosto stejné je s USA. USA doufám zanikne a vznikne místo nich jiný stát složený z Američanů.
Teprve teď by se mohli zformovat na národ a vyjasnit si, co je doopravdy spojuje.

Proto ať si Křešová Svobodová i s Elenou trhne nohou.
Je naprosto směšné, jak se brání veškeré kritice a nazývají to útoky zlých sil a šediváků.
Říkají tak do očí bijící nesmysly, že se nedá mlčet.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter