Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O rozvratu UFO komunity Elenou Danaan od NWO
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.2.2022 (00:16:26)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Ona ta válka, co stala v Íráku, právě nesmí zmizet v zapomnění.
Použily se tam všelijaké nepřiznané zbraně a to území má v sobě nejprudší, nejbrutálnější, nejnebezpečnější energii na celé planetě a navíc jsou v podzemí nějaké zásadní instalace a technologie.
Kosmicky je naprosto nepřijatelné, aby svět vystoupal do vyšších harmonických světů a na tu válku se zapomnělo a nikdy se neřešily příčiny a viníci.

V tomto je tok karmy neúprosný - za tu válku mohly USA. Proto jdou veškeré karmické následky této hrůzy po USA.
A proto USA klesá ke dnu a na poslední chvíli kolem sebe kope.

Já si nedělám srandu, to s tím Írákem je naprosto reálné kouzlo. To musí vydržet i Praha :-)
Naštěstí naše země neudělala Íráku nic až tak fatálního.
Pokud si někdo myslí, že jsou takové reálie blbost a nic neovlivňují, plete se. Tyto zlosvěstné síly, které vznikají z realit, jako jsou neřešené a nevyslovené křivdy, podporované lži, spoléhání na to, že mrtví už mluvit nemohou atp. - to je naopak jeden z nejnebezpečnějších a nejsilnějších vlivů vůbec.
A protože má Írák v podzemí mocné technologie, které zasahují do celoplanetárního pole, tak o to víc.

Elenka tyhle elegantní věci z reality určitě vyřeší.
Buzi Val Nek se určitě vrátí z Galaxie, vezme Aštara za ruku a půjdou se spolu omluvit do Bagdádu.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter