Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O rozvratu UFO komunity Elenou Danaan od NWO
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.2.2022 (00:16:26)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Jsem doopravdy přesvědčená, že davy růžových kýčovitých žen, které se rády rozvíjí s Příznaky Transformace, by se neměly aktivně účastnit exopolitiky a neměly by být s Galaktickou federací v žádném aktivním myšlenkovém kontaktu.

Jakmile to nasají od Andrey Svobodové Křešové přes Elenu Danaan, tak ke Galaktické federaci zaujmou bázlivý přístup jako k namistrované armádě "lepších lidí" a odmítnou veškeré hlubinné, antipovrchní, spirituální přístupy. Zůstanou ve svatém napětí s Elenou, kdy budou jen a jen slepě a oddaně, nekriticky přijímat, podvědomě vyděšené z takového hnusného armádního, cynického přístupu.
Budou dokonale "zaháčkované" Elenou, budou mít podle toho naformátované myšlení a očekávání z Galaktické federace.
Jednak budou šířit informace, protože to jsou zrovna ženy, které řeknou těch pověstných 24.000 slov za den, takže nevydrží o GF mlčet a budou toto vadné pojetí šířit dál. A pak taky budou vytvářet myšlenkové pole, které bude defenzivní, obranné, protože se budou Galaktické federace bát.
To všechno bude ve výsledku dělat problémy.


Aby se povedl kontakt s Galaktickou federací, je potřeba pro to aktivovat úplně jiné lidi. Pragmatiky, kteří budou ZVĚDAVÍ. To je hybná síla v neviditelném "poli".
Když říkám pragmatiky, nemyslím tím materialistické ateisty. Myslím tím lidi nepoznamenané ideologiemi, tzn. žádné pánbíčkáře, ani zapřísáhlé Sisyfovce.
Ale kteří mají relativně vyšší inteligenci, normálně jim to myslí a jsou ochotní vidět realitu, jak je.

Já vidím mimozemské družice z GF denně na nebi, v éterické, slabě světelné podobě, reagují na myšlenku... už jsem z toho popravdě i zpitomělá a taky si nejsem jistá, že vidím realitu, jak je.
Jenom fotky potvrzují, že jo.
Jinak je kolem toho ticho, jakoby to nebylo.

A jsem si naprosto jistá, že říkám žvásty.
Ne, že lžu.
Ale až přistane Galaktická federace doopravdy, moje výpověď už nebude důležitá, nikdo z těch, kdo se v tomto angažoval jakoukoliv mírou, nebude důležitý.
Je to subjektivní výpověď ze záležitosti, která moje lidské myšlení přesahovala obrovskou mírou, do mého lidského mozku se toho vešla jenom určitá část, je to mnou pochopené a vysvětlené.
Sama se těším, až mi to někdo vysvětlí.
Právě o tom to je - až přistane GF, budeme moci zjistit objektivní realitu.
Pak už nebudou důležité subjektivní výpovědi, nikoho. Možná bude zábavné poměřovat, kdo byl blíž, kdo dál, kdo úplně mimo, kdo je živý, kdo mrtvý atd. Ale i tak se dá předpokládat, že budou mnohem zajímavější možnosti, než se hrabat v tom, co bylo.
Kdo se bude zabývat nějakou potrhlou vědmou, když bude moci časoprostorové záležitosti a technické, spirituální problémy řešit s mimozemšťany? V době, kdy bude transparentnost a volnost myšlení jedna z podmínek vůbec?
Koho budou zajímat nějaký potrhlíci ze starých časů? Mě to vyhovuje. Vědmám, co na tom rejžujou, asi moc ne.


No, ale dokud tu GF na zemi není, tak jsou holt informátory potrhlíci.
Pod videem paní Borovské je poznámka:
"Nedává žádný smysl, že jediným zdrojem existence mimozemšťanů jsou výhradně amatérští, neznámí neodborníci bez odpovídajícího vzdělání a bez technického zázemí."

..tak to jednak není pravda, protože třeba Steven Greer není žádný blb bez zázemí a je spousta dalších lidí, badatelů, kteří se mimozemšťany zabývají a oni jsou, v současnosti s tzv. "insidery", nejhutnějším zdrojem informací o mimozemšťanech.
Ale já asi chápu, na co pán narážel a to je právě channeling aneb proč si mimozemšťani vybírají ke komunikaci zrovna divné potrhlíky, jako jsem třeba já.

Jednak já nejsem taky žádný blb, mám i standardní VŠ titul, ale je to dáno zaměřením osobnosti - vědma, psycho, čarodějnice a čisté neposkvrněné světy vztahů se zemí a kosmem. To jsou ty světy, kam si žádný technik s vybavením nesáhne.
A tyto kvality byly extrémně důležité v dimenzionální mimozemské válce - celý život jsem byla naivní a trpěla a když mě chtělo NWO finálně zamáčknout a rituálně umučit, zrovna ve chvíli, kdy jsem se čerstvě seznámila s Galaktickou federací a byla z toho v euforii ... tak jsem vyjevovala v kosmo poli tak specifickou frekvenci nevinnosti pod tlakem tak nehorázného zločinu, že stačilo specificky kníknout a spustil se masakr.
Stvořitel prostě nedal na svou holčičku dopustit.


Nevím, jak by takového půvabného kníknutí dosáhl technikou zásobený chlápek ve vědeckém institutu.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter