Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O rozvratu UFO komunity Elenou Danaan od NWO
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.2.2022 (00:16:26)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Teď už je pohodička, proti tomu, co to bylo. V r. 2019 jsem buď pracovala, bojovala, nebo spala. V r. 2020 taky, ale už jsem byla schopná se i na něco soustředit a nebyla jenom kosmosíla, nebo tzv. "odpočívat", což jsem stejně využívala k tomu, abych hledala další svědectví, které nějak podpoří, co říkám a zažívám já.
V r. 2021 se už nehrálo na sílu, ale na okultní kličky, v první polovině roku se podařilo definitivně zavřít špatnou bránu z negativní paralelní reality, přes léto Galaktická federace skrze mne chytala složitými způsoby, kterým jsem nerozuměla ani já, všelijaké okultí frekvenční zámky a dle nich zaměřovala zločince, pak se je podařilo pochytat ... všechno super, krásně to klapalo.

No a na podzim se všechno začalo úplně nesmyslně obracet. Já věřím, že se spustily nějaké podrazácké programy, začaly cílené manipulace.

Jednak channelingy typu Aštar, jako to bylo u Válkové, se začaly vymezovat vůči Galaktické federaci, najednou z ničeho nic upadla Galaktická federace ve značnou nemilost.

Tak nějak si připouštím i tu verzi, že ke své hrůze jsem asi jediná s channelingem, který byl od začátku hlášen jako Galaktická federace a taky jsem byla jediná, která tou dobou jasně mluvila o Galaktické federaci a možná, že celá Galaktická federace byla pro některé čistě jenom moje osoba.
Navíc jsem tou dobou už začínala být docela na nože ze všech těch paní, které mě furt oštípávaly s jejich zjebanou láskou.
Mnohé z nich si nejsou schopné nahlédnout pod povrch svých mouder - jedna kupříkladu tvrdila, že jako mladá se potkala s divnými lidmi v černém a že to byli mimozemšťani, že jí to řekli. Tak jsem jí říkala, že to mohlo být na ferovku NWO, ale ona tvrdila, že ne, že to určitě byli Siriani.
Vzápětí mi povzneseně tvrdila, že se musí usmívat, že žádní mimozemšťané naši planetu nenavštíví, protože jsou větší, než planeta, že jsou to obrovské dimenzionální bytosti.
Pak začala být unešená z Elenky Danaan.
Tak jí hrabe, či co?

Tyhle ženské dokážou po čase vytočit každého s mozkem.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter