Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O rozvratu UFO komunity Elenou Danaan od NWO
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.2.2022 (00:16:26)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Jako nechci být úplně hnusně sprostá, ale když Brožovka naposled mudrovala a dělala reklamu na jejich dokonalou lásku s Ondrou a jak o tom mají seminář, tak mi hlavou pořád běžel pořad o tisknoucím se sádlíčku a chvilkama mi nebylo i dobře, ať se na mě nikdo nezlobí.

Je moc fajn, že ta paní Borovská toto všechno naformulovala, protože ona má od všeho racionálnější odstup, dokáže přiblížit nebezpečnost Eleny Danaan z takového toho střízlivého pohledu.
Doopravdy to vypadá jako past na všechny ty ženské 40+, jak jsou na duchovno a ezo kýče.
Růžový Star-Trek, to vychytala.

Já z Eleny Danaan vyšiluju ještě z jiných důvodů, protože v tom vidím doopravdy NWO hru s myslí a přesměrováním očekávání obyvatelstva vůči Galaktické federaci naprosto nežádoucím směrem.
Těch 40+ k duchovnu tíhnoucích žen je docela dost a jestli se všechny tyto dají na Elenu, jejich mužský za chvíli budou Galaktickou federaci nenávidět už jen podle názvu a celá ta organizace upadne u lidstva v těžkou nemilost a nepochopení a hnusně to zkomplikuje kontakt a my tu zůstaneme s tím 5G a zdevastovanou přírodou a nikdo nám nepomůže odklidit mrtvoly po očkování.

Což bych nerada.

A taky bych se nikdy objektivně nedozvěděla, co byl ten Aštar za šmejda.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter