Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O rozvratu UFO komunity Elenou Danaan od NWO
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.2.2022 (00:16:26)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Ono je to vůbec zoufalé.
Nějakých silných psycho-médií je zoufale málo. Moje motivace byla diskutovat, rozproudit otevřenou diskuzi, aby případně jiní v kontaktu s mimozemšťany sebrali odvahu a nasdíleli svoje vidění a podle všech těch informací bychom dali dohromady shody a co se děje.
Rozproudit diskuzi se mi podařilo, jenže protože nejsem ten typ, co rád vede, tak jsem brzy narazila na ovčí odpor služebných "paní Silvie" a zřejmě i žárlivost všelijakých duchovních pani, které se chtěly předvádět se svými vcity z kurzu a svatého kopečku a já jsem je se svým mimozemským masakrem jaksi zastiňovala.
Všechny ty baby tam tvrdily, že komunikují minimálně s Galaktickou radou a dva, tři mužský tam nedělali nic jiného, než že všechno zpochybňovali a nenechali na Galaktické federaci nit suchou a naházeli na ni všechny viny světa.
A žádný další člověk s vlastními kontakty se nepřidal, jen pár lidí s několika ostýchavými poznatky a pozorováními.
Pak jsem se dozvěděla, že panstvo vlastně obtěžuju a že chtějí v klidu uctívat Silvinku a "vyvíjet se" infantilně někam do 5D a já mám jít vytírat schody.
Takže je vlastně v pořádku, že ta diskuze skončila, protože jak jsem vypadla já, o mimozemšťanech už nikdo z těch náboženských bloudů tam ani nepípl a vydali se spekulativní cestou, kdy melou o věcech, kterým tam nikdo nerozumí.
Ničeho bych se tam už nedočkala.
V současnosti to Válková úplně už zavřela, celou diskuzi.
Tudíž toho až tak nelituju, ale to zjištění, jak se s takovými lidmi dá snadno zamávat, protože se v tom neorientují, je zásadní, veliké a nemilé.

Jednak kontaktérů je málo a nvíc se s nimi zachází jak s pohůnky ze strany všelijakých přemoudřelých spekulantů a dokonalých láska paní a jednak skutečný zájem na kontaktu mimozemských ras je mizivý.
Protože Ježíšek přece.

Nikdo si neuvědomuje, co to je za masakr, něco takového zvládnout.
Kdybych měla partnera a děti, něco takového bych nemohla zvládnout, je to zkušenost, která se lidem nedá sdělit, protože na ni evidentně nemají ani teoreticky.
Panstvu to nevoní.

Situace byla extrémní, vesmírný vir chtěl roztrhat Galaxii, bylo nutné sem naskákat a zvládnout to, odrazit ten vir.
V euforii, že jsme to zvládli, jsem si asi málo uvědomovala, v jaké rase se nacházím.

Když tolik lidí ujíždí na blond naci Aštarech a miliardářích typu Elon Musk, milují Majkla a věří USA jako spáse světa, tak je situace zase horší, než jsem si myslela.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter