Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
POZOR KRITIKA!!! Andrea Svobodová Křešová na Příznaky tranformace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 30.1.2022 (12:18:01)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


LIDSTVO je fenomén.
Vypadá to, že tahle rasa, který vznikla zvráceným úmyslem, se dozvrátila do tak dokonale zvráceného stadia, že jedině tohle šílené DNA mohlo zabít vesmírný vir.
Jenže to chce vědomí, které toho umí náležitě využít.
Vysoké vědomí ve zvráceném DNA.
Toho bylo náležitě využito, kdy po světě běhají mimozemšťané a bytosti vyšších sfér inkarnovaní v zabijáckém extrémně krutém DNA.
Ve svém originálním mimozemském DNA bych určitě nedokázala zavřít za dráčkem tak brutálně dveře.
To musím být lidská psychotická inkarnace.

No a teď by to chtělo otočit směr, protože tohle mortální DNA je nebezpečné.
Oočkovaní sejdou, mimozemšťani přilítnou, bez ohledu na Křešovou Svobodovou a její infantilní IQ.
Pak by se lidstvo mělo začít zvedat.
Pokud jsou američani stejně chytrý jako srdíčkový hovada, co milískujou miliardáře z USA, kam jim odklonila energii a vědomí zlá Andrea ... tak jim vybouchne Yellow Stone.

Což by zpětnou vlnou sejmulo západní Evropu a bylo by po euro-americké karmě.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter