Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Není Galaktická federace jako Galaktická federace na českém internetu.
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.1.2022 (01:18:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


V tom bylo takových svinstev!
Tyhle satanistický partičky, co v tom umí chodit, dokážou předstírat kontakty s Galaktickou federací docela věrně, protože se v prostředí podzemních základen s mimozemskými technologiemi a asi i ve volném vesmírném prostoru pohybovaly běžně.

Snaží se propašovat zavádějící informace.
A evidentně jim jde o zdiskreditování tohoto mimosmyslového projektu Galaktické federace.

Bohužel je těžké se v tom vyznat.
Snaží se předstírat dobrý duch, dobrou vůli, nadšení pro věc, která musela být vlastní všem, kdo chtěli tuto příšernou válku přežít.

Jsou to herci, co se snaží předvést božská hnutí mysli, vznešené přístupy. Skutečná média se nechovají tak debilně herecky jako oni, jsou to spíš roztržití podivíni.

Jenže, lidi skočí na to nablýskané satanistické pozlátko.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter