Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Není Galaktická federace jako Galaktická federace na českém internetu.
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.1.2022 (01:18:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Aby člověk nenaskočil na každý nesmysl každé zlé paní, musí mít nějaký vnitřní kompas složený z hodnot.

Třeba Elon Musk je podle mne na blití - kompas říká zab ho.
U Eleny jsem si říkala, že to je taková divadelní show, že by mohla hned hrát Rusalku.
Komu připadá normální odpouštět satanistům, je kapánek divný.
Že se má NWO hodit do díry, ze který už nevyleze, to je myslela jsem si snad jasný ne?

Evidentně nééé.
Aha.

Furt se učím.
Mně nikdo nevěří, maximálně mě nechají okousávat bohuňkou a pak když se bráním, tak mě za to ještě udají.
Někdy mám pocit, že jsem nějak namnožená, protože jsem na netu nenašla nikoho, kdo věří GF v tomhle vydání, co já. Stejně se ale neustále dozvídám, že těch lidí je fůra - ale je fakt, že vůbec nejsem na facebooku.
Občas mám pocit, že jako jediný veřejný zdroj těchto informací tohoto typu o GF jsem vlastně "my". A jediný, kdo tomu kdy právě tak nějak odpovídal tím, co říká, je Chvátal.

Takže ... bůhví jak to je.
I pro mne je prohra, že jsem vlastně jediná.
A fakticky opravdu už nemám žádnou povinnost jakkoliv sdílet své poznatky, když to nikoho nezajímá.
Tak to asi vše už zůstane na telepatickém vlastním signálu a lidi se snad naučí si chytat vlastní signál při dalších pokusech tohoto projektu GF, který snad ještě bude, mít vlastní informace, mít vlastní komunikaci.
Zatím, než se věci nějak hnou.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter