Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Není Galaktická federace jako Galaktická federace na českém internetu.
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.1.2022 (01:18:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Fascinuje mne, jak lidi neustále očekávají od takových akcí nějaké lázně.

Já jsem se uvedla do meditativního stavu, tzn. vyprázdnila jsem si hlavu a čekala, co přijde. Za chvilku začaly přicházet obrazy, bylo vidět, že to koncepčně navazuje, že to je sesílaný obsah, že se pouze má imaginace volně netoulá. Probíhala mezi tím i jasná myšlenková výměna.
Po prvé jsem to snímala asi půl hodiny, po druhé třičtrvtě hodiny.
Pak už jsem byla unavená, protože to vyžaduje se soustředit a spolupracovat.
Po každém tomto pokusu jsem zažila velice uvolněný stav, pocitu úlevy a vyřešení, pozitivně inspirovaná dobrou vizí.


Ostatní asi u toho bolí bříško, nebo já nevim. A jsou zklamaný, protože čekali asi relaxační masáž, nechápu.

Mně se stává velice pravidelně, že na sebe kvůli celostnímu planetárnímu uvažování při spolupráci s Galaktickou federací nabalím pole problémů kolektivního vědomí.
Uvažuju optimisticky a většinou víc, než je dobré.
po čase se vždycky střetnu s realitou, tzn. s další várkou deziluze, jedná se většinou o manipulace temných a lidskou idiocii v přímém přenosu viz. tohle.
Pole problémů je samozřejmě energeticky zatěžkávající, takže se vždy po takové várce deziluze dostanu k řešení - pusť je k vodě.
Většinou tím ze mne odpadne bolestivý kolos nějakého kolektivního vědomí, já si přestanu lámat hlavu s další vrstvou obyvatelstva, pookřeju, odpočinu si, naberu sílu a o to víc vkládám energie do účinného boje proti temným.
Jen jsem zvědavá, kolik lidí při tomhle procesu nakonec zbude :-)

Při mých akcích je nutné dokopat temnou stranu do úplné likvidace. Právěže jsou jak gumoví, zkrouhlí, ale gumoví. Kolektivní zblblé otročí lidské vědomí svý páníčky nechce pustit. Ne ne, bůhvíjak dlouho se ještě budeme pusinkovat se satanisty, jako mucínky k převýchově k lásce.

Ony totiž ty davy slepic tááák móóóc rááády milískují a odpouštííí, hlavně něco, co za ně zařídil někdo jiný.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter