Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Není Galaktická federace jako Galaktická federace na českém internetu.
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.1.2022 (01:18:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Jestli ta Namu byla napojená na Allatru, tak ji zabily surové plazí okultní vlivy. Třeba nebyla špatný člověk, ale udělala děsivou chybu, nechápu, proč někdo dělá takový kopance, když se nazývala šamanka, tak měla mít základní chápání magických zákonů.
Věřím, že se z duchovních dimenzí těchto potvor dostane brzo, že tam neuvízne.


Tyhle okultní plazí vlivy jsou v současnosti na masovou populaci už zablokované, ale když se jim někdo vyloženě otevře a zároveň se postaví svým přístupem a přesvědčením na odpor "světelným silám", tzn. nám pomáhajícím GF a začne jim škodit, tak pak si musí s plazími milánky poradit sám.
A ne, není to sranda, je to strašný.
Jsou to bezemoční nenažraný příšery.

Nechápu, proč spojovala Allatru s Galaktickou federací. Allatra je proslavená tím divným studeným reptiliánským patronem a "Zannou", ženskou figurkou, estetickým křovím, která umí divně mrkat a má přitom plazí štěrbinu v oku.
Fakt působivý, opravdu.
Nic takového mezi běžnou populací nechceme.

Jak tohle někdo může spojovat s Galaktickou federací?


A ještě k "mořským pannám" - jak jsem to doposud pochopila, tak se jedná o skupinu obyvatel, která byla za dob Atlantidy politicky neutrální a po kataklizmatickém otřesu před cca 12.000 lety se zachránili v podzemí.
Bohužel se však dostali do spárů reptiliánů a stali se jejich otroky.
Usadili se při mořském dně, časem museli přijmout do DNA plazí a rybí prvky. Údajně vydrží běžně pod vodou na jeden nádech bez jakéhokoliv vysilování až 20 minut. Jinak jsou ovšem lidská rasa, jen vlivem tíživých podmínek zdegenerovaná, než jak by chtěli, zachovali si ovšem svoji paměť, znají svůj příběh. Ovšem uvykli ne bezútěšnost podmořského bytí ve studeném prostředí někde u oceánského dna.
Více známí jsou v Asii - mořská rasa.
Jejich snem je vrátit se na povrch, ovšem kontinuita lidské paměti se zpřetrhala a oni za ty tisíce let získali jiné prvky, než my, lidi na povrchu.
Zároveň se ničím neprovinili a v současnosti mají obrovskou šanci vymanit se z reptiliánského područí.
Kdyby se na ně zapomnělo a oni zůstali při oceánském dnu, byla by to prohra.
Chtějí se dostat zpátky na povrch a časem si vyléčit DNA, aby ztratilo nežádoucí plazí a rybí prvky - to bude ovšem obnášet lidské pochopení, kdo jsou a jaký je jejich příběh.
Tak to jsem zvědavá.

Snad se zadaří.
Nejdřív se musí podařit ten kontakt s GF na civilizační úrovni a až se tahle meta zadaří a lidi to zpracují, tak je asi ještě čeká ledasjaké překvápko, kdo všechno tu s námi na planetě a v planetě už dávno bydlí.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter