Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Není Galaktická federace jako Galaktická federace na českém internetu.
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.1.2022 (01:18:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Tak to není moje tušení, na facebooku přes stránky Příznaků Transformace je na příspěvku o jejím úmrtí (šamanky Namu) v diskuzi fotka jejích posledních zpráv na sociálních sítích,

přepisuji:

"Je zřejmé, že mi mnozí pomáháte, děkuji velmi. Nepište mi, nemám sílu odpovídat. nebyla jsem zdravá, to je fakt, ale tohle jsou útoky galaktická rada, federace, aliance alias aneb jejich pozemských lapačů duše alatra!!! dejte si na ně pozor! varujte před Allatrou! Týden nespím, jsem jak v ohni, občas zimnice, a když usnu, zdaj se mi oni, no to je hnus! --- promiňte, neumím být zrovna pozitivní. Byla jsem přesvědčená, že umřu. Ale vidím, že vaše pomoc mě chrání a pomáhá."""


Tady je odkaz na tu fotku:

https://scontent.fprg1-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/271128568_4920607897974315_5621113062386478916_n.jpg?_nc_cat=100&ccb=1-5&_nc_sid=dbeb18&_nc_ohc=-geej0sJK2cAX8n3F0O&_nc_ht=scontent.fprg1-1.fna&oh=00_AT9LVdeZwidETb4rq8NsizUzAfJtQfGOU_uu-y5ydovyPA&oe=61D6879E





Už chápu, co se jí stalo.

Ona se napojila na nějakou zlou skupinu, mohla to být Allatra, což je reptiliánská skupina, nikoliv GF.
Na bázi tohoto spojení tenkrát pomluvila celý projekt Galaktické federace a strašně je tím poškodila, nezodpovědně.

Tohle video ji zabilo:
https://www.youtube.com/watch?v=GRD5tCKhXlI

Tím pádem ji v tom Galaktická federace nechala vykoupat a reptíci ji oddělali.

GF tahle nezodpovědná paní, co nadělá škody jak slon v porcelánu, chybět nebude.
pokud se někdo takhle hloupě vrhne temným do náruče a poškodí světelné, dopadne blbě.

Nechť je toto velké velké poučení pro všechny ty nány, který si evidentně myslí, že je to všechno jenom velká legrajda.



Já mám bojové zkušenosti, vím, co je tohle za masakr, s tímhle není dobrý si nezopdovědně hrát.
A nemám žádný schopnosti, já nic zvláštního neumím.
Nebudu si tím pádem hrát na nějakou léčitelku.
Ale ty, co si na ní hrajou a nebo i nějaký schopnosti mají, tak nemají bojové zkušenosti jako já.
Tak se proč se do tý problematiky serou????




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter