Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Není Galaktická federace jako Galaktická federace na českém internetu.
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.1.2022 (01:18:19)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.1.2022 >


Učím se v tomto ohledu upouštět od zoufalství a učím se, že je to jedno, co má která paní za skládku v hlavě a kde bere aprobaci ničit těžce vydobyté projekty Galaktické federace a práci lidí, jako jsem já.

Zažila jsem děsivou válku, zoufalství, myslela jsem si, že umřu, považovala to za samozřejmost. Pak to dopadlo zázračně dobře, takže žiju a můžu se radovat z neuvěřitelné záplavy nějakých ... budu říkat paní ... které ač se ničím nepodílely a jsou dokonalý teoretičky, tak ze všech projektů světa mají dokonalý názor zrovna na tento.
Mimosmyslový projekt Galaktické federace.

Proč se ty paní nejdou vyjadřovat k jaderným fůzím, globálním ekonomickým problémům, nebo problematice hihg-tech materiálů, jak je zlepšit?

To je asi proto, že dimenzionální mimosmyslové projekty, které se vedou mimozemskými technologiemi za stavu současného světa jsou prostě strašně jednoduchý, to může posuzovat a komentovat každá máňa, to bude tím.




Uvedu podle mě pár zásadních argumentů:

1) Za předpokladu, že skutečně existuje Galaktická federace, která ovládla prostor naší planety a je tu v suverénní roli vítěze a záleží jí na úspěšném dokončení projektu kontaktu s lidstvem ....
vážně by taková organizace dovolila nějakým vejlupkům z temné strany, aby dělali zlý projekt v jejich jménu?
Značka "Galaktická federace" je jejich.
Nemůžou uhlídat každý channeling každé paní, to uznávám. Ale že by si nedokázali uhlídat tak masivní projekt?


2) Když lidem doposud nevadily salvy psychotronických zbraní, přehlušený prostor plný negativních energií, systém 5G denně pulsující do hlavy, non-stop působení okultních temných od NWO, mimozemské útoky a tuny a tuny masivních kolektivních meditací a synchronizací, .... proč najednou každá káča, která tohle běžně toleruje má zapotřebí varovat před poctivě nahlášeným několikahodinovým projektem s jasně daným datem a hodinou, kdy je možné se po dobu těch několika hodin klidně bránit s alobalovou čepicí na palici?
Já takovou možnost neměla, já nevěděla, kdy bude NWOčko zase řádit.


3. Obsah toho mimosmyslového projektu je archetypální.
Archetypální znamená všeobsažný, kompaktní celistvá informace - tzn. může obsahovat i méně příjemné vidění, pokud ten obsah plně integrálně souvisí s realitou.
Není to ňuňu kýček, přesto, jak jsem z obou pokusů vypozorovala, i tak je to velice přátelské a velice pohádkové a týká se to témat, která souvisí s naší dobou, námi a jimi.






Ale určitě se najde ještě jiná a další máňa, co pomluví tento projekt.
Jejich věc.
Pokud GF přistane, tak všechny tyto paninky snad už nebudou tak na koni, aby ničily vše dobré.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter