Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bajka o lidech a vetřelcích
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.12.2021 (18:20:20)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.12.2021 > čtenář> 

Já souhlasím s Ruskem, že NATO nemá co dělat ani na Ukrajině, ani nikde v okolí.
Ani u nás.

Vytvářím cesty a informační dohody v informačním poli sestávající z kultických vlivů, lidí a Galaktické federace.
Cesta a dohoda s Galaktickou federací je jasná.
Vznikla deska složená s dlouhodobých civilizačních celků, které nemají zájem na válce a chtějí se rozvíjet v klidu.
Rusko, Írán, Orient a slovanská část Evropy.
Tím se zbavujeme sféry NATO, které odchází, rozpouští se.

Jakmile přestanou silná psychická média držet sféru NATO, respektovat ji, byť i jako nepřátelskou, prostě ji odstěhujeme a odignorujeme, přejdeme na sféru nově vzniklého civilizačního celku, časem se to zrealizuje i ve hmotě.

Končíme s NATO. Nechceme NATO.
Nejsme NATO.
Jsme slovanský národ, co nechce války.

Jestli to tady nějakýmu oočkovanýmu strejčkovi, co nemá rád Rusáčky vadí, jistě si o mě může přijít otřít kouličky.
Bez jediné argumentace, bez názoru.

Dřív se tyhle zbytečný kusy vymlátily ve válkách.
Ovšem taky s nima zahynuli nadějní a nevinní.
Protože jsme zničili NWO a končíme s válkama, tak byla vyvinuta vakcína ničící imunitní systém.
Teď by měli zahynout jen ti, co si to zaslouží.
Ač je vakcína projekt NWO, poprvé snad souhlasím s jejich projektem. Je třeba.
Nepotřebujeme žádný války, natož mezi slovanskými národy.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter