Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bajka o lidech a vetřelcích
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.12.2021 (18:20:20)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.12.2021 > čtenář> 

Poslouchej ty zasranej židovskej úchyle od NWO.
Kdybys mě neobtěžoval, nediskreditoval, nenapodoboval a vůbec nedělal pod mými příspěvky bordel, tak jsem nějaký reakce měla.
Ze začátku jsem nějaký reakce měla, ale tys všechny odehnal.

Protože když jsem zvolila techniku neregování na tebe, založil sis identitu, která mě imitovala a začal si s ní vytvářet zmatek.

Tak jsem si myslela, že když jasně dokážu, že jsi NWO, pomůžu si.

Věnovala jsem tomu hodně času a pak jsem se dočkala udání od místních židozednářských fanoušků.

Moje deziluze o tom, co jsou lidi zač, ještě nikdy nepřestala a jsem ráda za projekt očkování.
Fakt jsem si nemyslela, že když se pojmenuju "PřilítliMimozemšťani", oznámím, že telepaticky komunikuju s mimozemšťany, se kterými jsem zažila válku o tento svět, kde se vyskytovaly technologie ovládající mysl a mám ty mimozemšťany vyfocené a bla bla bla .....

že se najde debil, kterej mi sem půjde slintat nějaký svý bolístky o tom, že má jít s někým na schůzku a že já mám malovat, protože asi toužím jenom po pozornosti a všechno si to vymýšlím...


kurva já měla založit ten blog.
Bylo by to lepší, než publikovat mezi takovými debily.

Já doufala, že mě lidi přinejhorším berou jako schizofreničku.
Ne, oni si ty kriplové myslí, že si to vymýšlím, protože chci být zajímavá a světová politika a kultický toky jsou můj koníček po odpolednech.

Takovým fakt i přeju šlupku do hlavy psychotropními zbraněmi.
Aby se tyhle zpomalenci, co si po večerech šišmaj mašinku, trochu probrali.
Jenže těmhle se to nestane.
To jsou výkonný dylýnci, produktoři a udržovači debilní NWO totality.

Bezvěrci s klavírním koncertem, povýšeností a melancholickou depičkou.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter