Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zázraky a špína české esoterické scény s mimozemšťany
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.11.2021 (20:14:48)


 čtenář PřilítliMimozemšťani - 12.11.2021 > PřilítliMimozemšťani> 

V multidimenzionální válce jsem nejdříve musela obhájit lidskou rasu před temnými Drakoniány a dalšími temnými pekelnými eminencemi, neprala jsem se jen a jen o svou osobu, protože já na této planetě být nemusím, přišla jsem sem kvůli lidstvu a planetě, jako jedna z bojovnic světla.
V tomto světě se tu nepotřebuju rozvíjet s takovým množstvím omezených sobeckých zlých a toxických bytostí, co ničí planetu.

Byla to fuška, děsivá fuška, udržet nervovou rovnováhu při obhajobě takového odpadu nebylo vůbec jednoduché.

A protože nyní jsou temné Drakoniánské síly odvrácené a jejich výhra už nehrozí, lidstvo spadlo pod moc Galaktické federace.
Bohužel se lidstvo napíchalo a celkově se jeví jako nepoužitelná hmota sestávající v první řadě ze zlých bytostí, proto v současnosti čaruju přesný opak toho, než co jsem dělala předtím dlouhé roky.

Likvidaci davů, rychlé umírání oočkovaných, jejich smrt je potřeba urychlit, aby tu přestaly tyto zlé bytosti vše dobré ničit, co nejdříve je třeba docílit jejich úmrtí.
Tato planeta už spadá pod Galaktickou federaci a raději, než lidi, by tu měla ty hodné, slušně vychované a zdravě uvažující mimozemšťany, než tu lidskou pakáž, kterou chce taky shodit ze svého povrchu a to otřesné několikamiliardové stádo pohřbít.

Více hájit lidstvo a snažit se o záchranu napíchaného zla je proti kosmickému zákonu.
Takže konečně jsem "The witch", jak mám být.
Můžete začít stavět hranici, jak je vaše prastará zábava, když sem na tento svět přijde někdo z vyšších sil.
Protože tentokrát už pracuju PROTI většině z vás, napíchaných toxických zlých bytostí.
Čím dřív zemřou, tím dřív budeme moci začít uzdravovat společnost a planetu.
Pracuji zhruba již jen pro 1/3 populace tady v Čechách, 2/3 jsou pro mě jen a jen hmota pro budoucí zpopelnění.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter