Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zázraky a špína české esoterické scény s mimozemšťany
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.11.2021 (20:14:48)


 čtenář PřilítliMimozemšťani - 10.11.2021 > PřilítliMimozemšťani> 

Ještě k tomu střetu idealistů versus normální obyvatelstvo.
Tzv. vyslanci světa, pokrokáři, kteří se vydali na tuto planetu porazit zvrhlé síly pracující pro temnotu a odpůrce Stvořitele, kopou za lidské a planetární zájmy a zároveň se je snaží temné síly co nejvíce zničit.
Většinou jsou to lidi zabývající se mystikou, nebo vědou, celkově společností a často jsou ve spojení s mimozemšťany. Příkladem budiž třeba Dr. Steven Greer.
Tito lidé jsou diskreditování, dehonestováni a ponižováni, šikanováni, přežili nejeden pokus o vraždu, já taky a taky jsem to popsala.
Pálka nějakých psychotropních zbraní do hlavy, to nepřežije každý a jsem přesvědčená, že co jsem přežila a vydržela já, by na psychické úrovni nedalo 99,9 % obyvatelstva a skončili by buď sebevraždou, nebo vygumovaní a zneškodnění na psychiatrii. A to i kdyby jim stejně jako mně pomáhala Galaktická federace, která tu funguje jako galaktická policie proti zločineckému mafiánskému uskupení.

Co je zač NWO, nám tady často ukazuje Bohuňa. Jsou to prostě bezemoční a bezetičtí plazi a hmyz, kteří jsou manipulacemi porušujícími kosmický zákon infiltrováni do lidské rasy, kterou chtějí zotročit.


To je všechno pravda, světelní dělají, co mohou, temní dělají co mohou.
Bezcharakternost, zločinnost, podlost a ubohost temných je z našeho pohledu značná, řekla bych, že je za hranicí popsatelného a vyjádřitelného, v podstatě je to již hluboko v oblasti traumatu za hranicí lidské zkušenosti.



Teď ale k lidem jako takovým, protože o ně tady jde a o to, jak se chovají.
Sama vidím odmítání, výsměch a ničení na sobě. Opravdu netoužím po nějakém následování, obdivu, naopak mnohdy kopu kolem sebe, protože poslední, co chci, jsou nějaké ovce, či následovníci, či povinnosti v budoucnu se na někoho usmívat a udržovat přiblblou sektu, jako třeba ta dračička Silviya Válková.
Ale že bych zase toužila po tom být věčný disident v lidské societě, to taky ne. O lidech jsem si udělala nepěkný obrázek, proto nesdílím vize lásky pro všechny a do zblbnutí a za neustálých urážek a výsměchu a vítám prořídnutí lidské masy formou umírání na matrixové svinstvo v krvi po NWO očkovací akci.

Jak si může lidstvo dovolit kolektivně ignorovat otázku NWO a přítomnosti mimozemských společností na Zemi?
Tohle se dá ignorovat?
Nechápu to.
Myslet si, že to je konspirační teorie, protože to říká televize mi připadá v podstatě jako trestný čin. Je to trestuhodná idiocie a slepota.
To tolik lidí záměrně lže a všichni jsou zlouni z Ruska, co chtějí poškodit tu hodnou západní demokracii? Kolik lidí takovým nesmyslům věří?

A ještě zásadnější věc.
NWO se jednoznačně snaží přesvědčit lidstvo, že mystika, spiritualita je fuj. Že to je nesmysl pohřbený s darwinismem, komunismem a fašismem.
Připadá mi fascinující, kolik lidí si tohle myslí - že mystici jsou odpad, že duchovní vůdci jsou nežádoucí, že je v pořádku je zabíjet.
Protože to je přece ta škodná.
Proto je dodnes mystika zakázána v jakémkoliv vzdělávání i vědě, je zakázáno o těchto tématech mluvit, psát a diskutovat a vždy to může být záminka pro vyhození ze studia pro "neexaktnost".

Ale to je zločin a je mi úplně jedno, kolika lidem to připadá normální.
To je vzpoura proti záklanímu lidskému archetypu, který se přirozeně touží vyvíjet ve spirituální linii, cílem je duchovnost a procitnutí, proto všichni ti Ježíšové a Buddhové byli vždy uctíváni.

Ale od té doby, co se v Judeji pokusili o rituální vraždu svatého - Krista, se snaží NWO čím dál více legalizovat zabíjení mystiků.

Dnešní populace je snad dementnější v tomto ohledu, než středověký lid a jsou to možná ještě větší zrůdy, které mají radost z toho, že je spiritualita pronásledovaná a její představitelé vražděni.
Ale to je úplná vychýlenost, je to přesně proti lidskému archetypu vývoje.
Je to sice sen nelidských vzdělanců, kteří mají tak poškozené DNA, že jejich škrobené ksichty a omezené "cool" postoje nenávidí všechny ženy, které mají to, co oni ne - tzn. světlo ducha, radostnou duši, dobromyslnost a dobrou vůli vůči světu, ale přesně tito škodiči společnosti by měli zemřít a být odstraněni, ne jejich oběti, jako doposud.
Ale oni - a doufám, že pomřou na následky vakcinace.

K nenávisti vůči těmto lidem se přiznávám a nesnažím se o žádnou formu lásky. Tito musí zemřít, pokud lidský rod má jít dál a nestat se omezenými polozvířátky v otroctví.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter