Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zázraky a špína české esoterické scény s mimozemšťany
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.11.2021 (20:14:48)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.11.2021 > čtenář> 

Já si to tady budu tak různě doplňovat, ty svý vhledy. Říkám si, kdo to chce číst, ať si to čte, kdo to nechce číst, ať to nečte.
Jsem ráda, že nemusím brát ohledy na korektnost svých vyjádření a psychicky se synchronizovat s nějakými koňskými nadějemi láskových paní.
Věci nejsou tak růžové.

Opravdu došlo k prudkému střetu idealistických vizionářů, kteří čují podvod a uměle zabržďovaný spirituální vývoj a tzv. "normálním" obyvatelstvem a nyní to již není vyloženě záležitost temných infiltrací do lidské rasy a jejich působení.

Skutečně, čistě na duchovním základu stupně vývoje duší, které dlí v lidských tělech, není možný celospolečenský vzestup všech lidských bytostí. Mezi lidskou populací se nachází velké množství duší, které nemají lidské základy vývoje.
Jako lidská bytost nejsou tak vnitřně celiství a integrálně spojení s lidským archetypem a nemají ho tak pochopený a prožitý, aby mohli přejít do vyššího civilizačního stupně vývoje lidské bytosti.

Samozřejmě, že toto tušení jsem měla vždy, ale bylo vysoce neetické a nehumánní a pro srdeční vnímání kosmického zákona velice bolestné dělat jakékoliv radikální řezy lidskou populací a čarovat jejich konec. Proto jsem během multidimnezionální války vygenerovala řešení zničit temné plazí a hmyzí a další pochybné infiltrace do lidské rasy a následně spirituální a psychologickou péčí a prací s obyvatelstvem dojít zlepšení.
Ovšem, to bylo ještě v dobách, kdy zuřila vypjatá čarodějnická válka a plně neideální vize budoucnosti by mě zničila.

Mezitím uběhl další rok a věc se sama rozčísla. Již nemusím řešit žádný protivný státní útvar, co narušuje bezpečnost a budoucnost. Všichni tihle se oočkovali.

Praktická realita je ta, že všichni ti povrchní, charakterově pochybní mudrlanti, co opanovávají svět tzv. vzdělanosti, vědy a dalších oborů a udržují kolos do řiti se řítící civilizace, aniž by je svíraly sebemenší pochyby, že třeba dělají něco špatně ... se oočkovali.
Vzhledem k tomu, jak vím, jak nás čarodějnice z GF zrovna tato sorta "lidí" miluje, je těžké z toho nemít radost a nevyvozovat z toho pozitivní důsledky pro budoucnost.

To všechno se nedá sdělit na jakékoli diskuzi se spirituální tematikou, protože takto prakticky a k jádru neumí láskyplné paní uvažovat. Bohužel jim není možné vysvětlit, že někdo prostě nemá za úkol bezhlavě milovat každého idiota, kterého v životě viděl.
Taky do těchto různých paní většinou netrefila pulsní psychotronická vlna od NWO.
To potom dost ovlivňuje názor.

Tady se dá vyjádřit pravda bez duchovních láskyplných pozlátek.
Ač to může vypadat drasticky, pořád udržuju svůj kodex:
"není důležité milovat lidstvo, ale jednat v jeho prospěch".





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter