Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zázraky a špína české esoterické scény s mimozemšťany
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.11.2021 (20:14:48)


 čtenář PřilítliMimozemšťani - 9.11.2021 > čtenář> 

Tento skandální nekorektní "fuj" postoj je samozřejmě dán mými negativními zkušenostmi, které jsem získala s lidmi a také tím, že jsem si k nim následně nevytvořila žádný vztah. Neznám nikoho, kdo je očkovaný, který by mi byl natolik drahou bytostí, že její smrt by ve mě vzbudila hluboký žal. Upřímně, když si procházím své reálné emoce, cítím většinou lhostejnost a v mnohých případech i úlevu a nijak mi nepřipadá, že by mi tito lidé jakkoliv chyběli v budoucnosti.
Nemají v sobě nic až tak cenného, co by doopravdy chybělo.

V tom hraje roli více faktorů:
1/ Jsem divná zrozenkyně z Galaktické federace a láska a lži nejsou zrovna moje aprobace
2/ Většina lidí jenom pindá a lže a jsou zvyklí proklamovat reálné city a zděšení, ač to není pravda.
Říkají tedy "to je hrozné", prakticky je jim to ale u zadku přesně jako mně.
3/ Je to efekt přemnoženého stáda, kdy se odkazuji na experiment s myšmi, kdy pokaždé, kdy se myší kolonie v omezeném prostoru přemnožila, došlo k bodu zvratu a výsledkem bylo pokaždé definitivní vyhynutí myší kolonie a myslím si, že v tomto stavu jsme, v bodu zvratu a jdeme již jen nenávratně ke konci a tomu odpovídá lhostejnost nad smrtí davů.


Čistka a podseknutí negativních genetických linií je vlastně požehnání, protože to ozdraví druh. A budeme moci jít dál.

Lidstvo během 20. století zdegenerovalo a zmutovalo na skoro jiný druh, než co byl původně.
Hraje v tom roli 60% vyhynulých živočišných a rostlinných druhů, přemnožení našeho druhu, vadné ideologie, totalitní systémy, zpravodajská propagandistická media, změny kvality slunečního záření a také samozřejmě manipulace ze strany iluminátů a negativních šediváckých a reptiloidních ras, kdy to vypadá, že již od 30. let 20. století jsme vakcínami záměrně negativně mořeni a měněna naše genetika.
Covid vakcína už je pouze finální "tečka".

Proto už dneska lidi nejsou lidi.
Tak to znám a proto souhlasím s tou čistkou.
Odsoudili se sami a zůstanou jen ti, co v sobě mají základní vzdor proti totalitě, úpadku a NWO.
Lépe už to vymyslet nejde.
Temní si můžou vzít jen to, na co mají nárok.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter