Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vyšla zpráva o UFO
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.6.2021 (03:03:03)


 Čtenář - 3.7.2021 > PřilítliMimozemšťani> Vědě zjevně taky nerozumíš. Jestli někdo krom nadšenců bere výzkum UFO vážně, jsou to právě někteří vědci. Na rozdíl od tebe, která si na každém světýlku ve tmě přihříváš psychotickou polívčičku a své prdooprojekce do ostatních, kterými ospravedlňuješ své ubohé, tragickou pseudofilozofií podložené přání zkázy všech, kdo na tebe smolí. Takže skoro všech.

Že mají zrovna vědci pro většinu těch případů naprosto všední vysvětlení, pak pochopitelně vytáčí blběnky tvého typu, tak je třeba z nich udělat strašné omezence :D Přitom sama většině z nich nesaháš ani po první chlup na nohách.

Proti Luisovi nemám nic, jen na rozdíl od tebe vím, kdo to je, co dělal/dělá a proč krmí bulvár. Už bezmála 15 let kňučí, že jeho zálibu nikdo nebere vážně a je podfinancovaná. Tvé přirovnání k invazi do Iráku a Bushovi je stejně mimózní, jako 80 % všeho, co tady kvokáš.

Sorry, ale nehodlám debatovat s lidmi, kteří neví nic ani o tom, o co se zajímají nejvíc. Dovzdělej se, pak se připinož, zaškemrej, zkonstatuj, jak trapnoblbá jsi bývala a možná, možná s tebou ještě chvilku ztratím.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter