Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vyšla zpráva o UFO
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.6.2021 (03:03:03)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.7.2021 > čtenář> Je konec zapšklých zlých sadistických skeptiků, kteří popírají všeobecné magicko-mystické reality a existenci vyspělých galaktických společností.
To, že mě budeš ponižovat, dávat mi diagnozy a lebedit si ve svém NWO klídku, kdy bylo vše dobré ničeno, ti nepomůže, protože váš svět čistého zla prostě končí.
Uvidí se do roka - obecně by se měli mimozemšťani objevit jasně a oficiálně už na konci tohoto roku, uvidí se.
Čekají, až z lidské strany přijde dostatek podnětů s přáním o kontakt a radu, komunikaci a pomoc.
Proti lidské vůli to dělat nemohou.
A ač je lidské stádo stále drženo ve stavu nevědomého ovčího stáda, obyčejný lidský rozum si dokáže vydedukovat, že to není žádný vetřelec, ale inteligentní civilizace a vaše zastrašování a ponižování ze strany NWO vám nevystačí, abyste plán kontaktu zhatili.

Obecně nemám pochopení pro 3D sadistické natvrdlíky, jejichž jedinou výsadou v životě je ponižovat lidi s dimenzionálním přesahem a zabraňovat pokroku lidského spiritu.



Lidská duše a stav pole lidského kolektivního vědomí není tak nízko, kam se to neustále snaží stočit zlé bytosti temnot a galaktičtí zločinci, mafiánské mimozemské struktury. Je to znát i z diskuzí na téma mimozemšťani a UFO.

V současnosti svět frekvenčně stoupá a díky tomu se kolektivní planetární vědomí dostává do stavu vyšších dimenzí.
Přijmout mimozemské struktury je pro lidstvo v současnosti nutnost. Po prvotní idealizaci Galaktické federace jako absolutní spásy a ligy všemohoucích bohů budeme muset začít chápat galaktickou realitu, která je složitá, asi jako dějiny této planety.


Co je však pravda a realita, je toto: lidstvo se nachází v situaci, kdy bude brzy kontaktováno mimozemskými společnostmi z Galaktické federace, za základního předpokladu, kdy lidské kolektivní vědomí k tomu vydá dostatečně silný popud, což se rámcově děje a tento vývoj už zdá se nemůže být nijak výrazně narušen.

O diskreditaci mimozemšťanů se neustále snaží galaktická zločinná mafie, která se je snaží předestírat jako hrozbu, aby se lidé báli, zůstali pěkně "při zemi", zastrašení ve 3D realitě a zůstali jako otroci v jejich područí.

Stará 3D věda už je v dnešní realitě nevěrohodná a mimozemské společnosti, schopné multidimenzionálního pohybu, techniky a spiritu, budou důkazem, že se stará natvrdlá 3D věda prostě plete. Bude nutné přehodnotit veškeré dosavadní násilné a nízkofrekvenční přístupy naší lidské společnosti. To vše je ještě před námi, bude to věcí budoucích dějů a vývoje na této planetě.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter