Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vyšla zpráva o UFO
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.6.2021 (03:03:03)


 čtenář PřilítliMimozemšťani - 30.6.2021 > čtenář> 

https://www.seznamzpravy.cz/diskuze/usa-zverejnily-zpravu-o-ufo-vlada-dokazala-vysvetlit-1-ze-144-setkani-168427


To je odkaz na diskuzi, která je taky zajímavá.
Já tvrdím, že USA de-facto přiznali, že to mimozemšťani jsou - protože už tím, že to přiznali, vlastně potvrdili, že z nich ve skutečnosti nemají vůbec strach, přestože jim UFO manipuluje jaderným arsenálem.
Číňani, ani Rusové nejsou tak mírumilovní, jako Galaktická federace a kdyby to byli číňani, nebo rusové, nevyšla by vůbec žádná zpráva.

Je zajímavé pozorovat, co budou dělat takoví ti, jako je ten idiot v té diskuzi, ten Bezděk, který má takovýhle kydy:

"Smiřte se s tím, že v celé galaxii v tomto časovém bodě, jsme naprosto SAMI.
A pokud by náhodou ve vesmíru vznikl inteligentní život někde na vzdálené galaxii 10 miliard světelných let, tak je to stejně zcela IRELEVANTNÍ záležitost ! Za dobu cesty signálu už nebude exsistovat naše sluneční soustava, ani naše země"

Co s takovými dementy???
Těžko říct, já upřímně věřím, že je prostě trefí šlak, metalový srajdy z vakcinace jim bloknou oběh a bude od nich pokoj.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter