Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Válka proti Drakoniánským NWO - Shrnutí a závěr
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.3.2021 (00:51:11)


 čtenář PřilítliMimozemšťani - 6.5.2021 > čtenář> 



Pro stádo jsme udělali, co jsme mohli - vyhráli jsme multidimenzionální válku, která se vedla nikoliv o hmotnou, ale hlavně o spirituální existenci, prostě o duše. Většina bezvěreckého stáda netuší, že mají duši, která bude po smrti pokračovat ve své existenci a ve svých inkarnačních vývojových plánech. Díky nám - čarodějům a GF a kosmickému vědomí - budou pokračovat, budou mít duše. Kdybychom nevyhráli, skončili bychom všichni, i spirituálně, prostě bychom přestali existovat v nekonečnu, věčnosti a bytí a naše Galaxie by taky přestala existovat včetně spirituálního obsahu.
Vesmírný vir je zrůdnost, která ničí celé Galaxie a z míst, kde byl život a vědomí, projevy světla, dělá jenom magnetickou temnou zkázu bez projevů vědomí a spiritu.

Minimálně 20 let běží osvěta, že tu existuje NWO, spiknutí zlých bytostí temnot, řádí tu greys a retpiliáni, drakoniáni a podobná verbež - vše projevy vesmírného viru, který má za cíl vymítit lidstvo.
Že produkce Hollywoodu jsou určeny k zastrašování obyvatel, aby se báli alienů a nevnímali ty pozitivní, alianci světla, Galaktickou federaci.

Většina lidského stáda nevidí, neslyší, bohužel. Kvůli tomuto stádu není možné zrealizovat Nový věk a Galaktcikou éru, hoří problém 5G, které stádo taky nevidí - pokud to necháme běžet, do 10ti let máme kolaps ekosystémů.

A tak vyplynulo řešení - iluminátský projekt s covidem z laborky, hysterie a očkování se nechá běžet, zombies, které vymlátí kristovské lidstvo, se z nich už nemůžou stát, prostě umřou.
Fyzicky, nikoliv psychicky - dál budou mít duše, které ať si jdou pokračovat ve vývoji někam jinam, než na tuto planetu, která dimenzionálně stoupá, zvyšuje frekvence a žádný bezvěrecký materialista se tu stejně už frekvenčně neudrží.

Bez tohoto stáda bude možné zrealizovat nový věk a galaktickou éru. Už není čas se s nima furt babrat a nechat kvůli nim zaniknout náš svět.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter