Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Svoboda myšlení, pokrok a poznání a nutnost konce náboženských ideologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 9.4.2021 (00:12:00)


 Čtenář - 29.4.2021 > čtenář> 


To je asi pravda, že mně 2/3 lidí považují za hysterku a blázna - proto říkám, ty 2/3 si vemte NWOčka sebou do temnot, kam patříte.
Protože s takovým odpadem se tady žít nedá.

Nechceš se vyjádřit k těm tvým zločinům?
Imitovat Zenaddricha, šikanovat, nebo rozjebávat příspěvky, to není hezká věc, temnoto.

Nikdo to tu nevidí, protože jsem pro ně blázen, tím pádem bezcenná.
Ale to jsou zločiny, ne že ne.

A tady jsi pod mým příspěvkem, ten velký text pro slováka jsem mu psala jako finální vysvětlení.
Jemu jsem hubu evidentně zavřela, ale vylezl jsi opět ty - temný zločinec NWO a bez mrknutí oka jsi naimitoval Zeanddricha.

To je podle tebe O.K.?

Kdybys mne nešikanoval, byl by tu klid.
Ale 2/3 lidí mně považují za blázna, kdežto tebe za správnýho chlapíka, to je ten problém.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter