Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Svoboda myšlení, pokrok a poznání a nutnost konce náboženských ideologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 9.4.2021 (00:12:00)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.4.2021 > čtenář> 


Jednou se půjdeš léčit ty ty chcípáku.

Já už vás mám úplně na doraz plný zuby.

JA TY ALIENY MÁM VYFOCENÝ.

Když mám něco vyfocený zmrde, tak to není halucinace.
Už mně neserte s tím, že já se mám jít léčit.

Ty, když věříš takovým kundovinám o Bibli a Ježíškovi, zasloužíš přes držku, když někoho jinýho, kdo má logickou víru, ženeš do blázince.

Až přistanou alieni, doufám že tam skončíš ty, v blázinci, ty chcípáckej křesťanskej fanatiku zasranej.









Vy si myslíte, křesťanský zrůdičky, že stačí tolerovat a pdoporovat mengele trola, který se tady houpe na stropě, imituje jiné identity, dělá totální zlo, napadá aktivní uživatele, provokuje, mystifikuje a prostě tento veřejný prostor naprosto rozkládá a v pořádku je pronásledovat mně - ženskou, co říká něco, co se vaší debilní křesťánkovský víře nelíbí. A neustále mne napadáte s tím debilním Slováčkem. Já se pustím do bitky se zrůdou a přileze Slováček, aby začal rubat do mně a podporovat tím tu NWO vycapenou zrůdu. Neustále se naprosto trapně pokoušíte na mně něco najít. Jako teď tohle. Ty kreténe, ta formulace je úplně jasná - varování, že už těžce přeháníte svoji šikanu. Je to varování a výpověď o psychickém stavu z vašeho jednání, které je vedeno jen a jen ubohostí a příslušností k temnotám. 8 - 10 let kolikrát nedostanou vrazi. Co to tady na mně pořád zkoušíš ty chcípáku? Spíš ty zasloužíš jít do blázince a hned, když si myslíš , že za tuhle větu může někdo dostat 10 let. Prostě máte debilní víru a jste omezenci. Až přiletí alieni, tak vám doufám dojde, že jste prohráli a nikoho už takhle tyranizovat a pronásledovat nemůžete. Začněte si zvykat hošánci úzkostliví, že na nikoho nemáte právo si neustále dovolovat. A že máte pocit, že patřím do blázince? A co si kurva má člověk myslet o někom, kdo věří, že z nebes sestoupí Ježíšek (ne alieni) a že potírání a šikanu čarodějnic dělají "dobří lidé"? TY patříš do blázince, vždyť jseš totální nebezpečněj magor.








Prosimtě ty idiote. Přestaňte se do mně srát i s celým Slováčkem, vy zrůdy NWO. Co je jako podle tebe ten hajzl "mrdejhrděaletvrdě" alias "mengele" ? Hodnej kluk nebo co? Proč nejdete po něm, po svini, která tady rozkládá všechno. Provokujete tady vy svině, a to co jsem napsala, je varování, že už vás mám plný zuby. A je to varování, nikoliv přímá výhrůžka. To co tady dělá ten mengele je ZLO a VÁM to vy krysy NWO nevadí? Co jste vy křesťanský svině zač???? Co ty si to vůbec vy kurvy dovolujete? Tak prznění veřejnýho prostoru zprzněným pornem, mystifikacema a esesáckou šikanou, to je podle vás v pohodě? Já s tím bojuju a jediný, co vás vy svině zajímá, je dostat mně za mříže chcípáci NWO. Jste na blití a upřímně doufám, že normální lidi to vidí. Vy jste sbírka nějakých křesťanských fanatiků, ale pro takový mrdky jsem to nepsala. Bojovala jsem s mengele anonymem, který vám zmrdům, nevadí, protože jste zlo. Fanatický křesťanský zmrdi.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter