Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Třicet řádek
Autor: Jonáš (Občasný) - publikováno 28.1.2021 (20:49:35)


j.f.julian (Stálý) - 1.2.2021 > Takhle...
Na toto dílo jsem narazil teď-je pondělí 1.2 2021,
16 hodin a 5 minut. Zaujalo mě, že Jonáš je stálý autor, čemuž nerozumím, protože ho vůbec neznám a nikdy jsem neviděl ani žádnou jeho kritiku. Já prózu nečtu, ne, že ji považuji za zbytečnou, jen nemám už čas do své smrti se zdržovat ničím neprověřeným, protože mám nepřečtených řadu děl a autorů prověřených a ani ty už nestihnu.
Za druhé mě zaujaly kritiky, které jsou opět psány anonymem stále stejným, kde se otíral o mě, respektive asi si myslí že tohle Jonášovo dílo jsem psal já!
Nechápu z čeho tak vychází, v roce xx mi bylo přes 30 a byl jsem v Americe.
A tak jsem si tedy toto dílo přečetl...

Nadšený z něj nejsem, ale to je subjektivní věc, kritikovi, který mně ho přisoudil bych doporučoval si přečíst mé dílko o dovolené, které je tč. na stránce Analfagota a zove se (musím se podívat), jó, Balada o nadýchaném hovnu!
A aniž bych se chtěl dotknout autora, myslím, že i on by se mohl poučit!
Kritika posílám do prdele, protože nepozná vůbec nic a můj rukopis ani omylem, což je asi jediný v Čechách a je to přiznání jeho ignorance. A jestli jsem ty kritiky nepochopil, což je možné, protože jsem jim nevěnoval pozornost, tak ať jde do té prdele stejně, když musí každé dílo tady urážet 10x, aby si patrně dodal sebevědomí!
Jonášovi bych pak radil klid, protože dílo, které vyvolalo u anonyma takovou odezvu a nenechalo ho nečinným asi zas není tak špatné... jfj
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter