Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Válka proti Drakoniánskému NWO - Přístup Galaktické federace k lidské mysli
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.1.2021 (00:54:22)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.1.2021 > čtenář> 


Tak opravdu je to tým. Nejsem sama - jeden jediný člověk nemůže být superhrdina, který zvládne vše.
Tohle je mise, mnoha mimozemšťanů a dalších veličin naší galaxie a vesmíru, vše podpořeno spiritem Stvořitele.

Že tomu nevěříš, protože jsi trol NWO, nějaký hmyzák, nebo psychiatr, to jediné totiž odpovídá tvé definici tvé práce, to je sice hezké, ale nikdy tě to neopravňuje k ponižování a duševnímu násilí, které tu normálně pácháš.

Je sice pochopitelné, že co píšu, se ti nelíbí, protože tě to ohrožuje profesně - jako trolovi ti přidělávám práci a jako psychiatrovi ti zpochybňuju veškerý smysl tvé existence, ale pořád tu platí, že nemáš právo se chovat jak se chováš.

Normální lidi s lidskou duchovní matricí tohle prostě nedělají. Být takto otevřeně zlý a ubohý šikanér, to se nenosí.

Nejvíc pravděpodobně jsi hmyzák troll NWO. Pokud nejsi tato obludná bytost, tak jsi nějaký extrémní ubožák.
Což, uvidíme.

Ale opravdu je to týmová práce. To není práce jedné individuality.


Jak říkám, jsem si docela jistá, protože jakmile ty mý "ufo" umí zachytit foťák, tak to není halucinace. A vzhledem k tomu, že jejich pohyb po nebi je jasně provázaný s telepatickým signálem s velice rozumnými a dobrými, sympatickými alieny a ti mi říkají, že začnou oficiálně kontaktovat lidstvo tento rok 2021, tak je velice pravděpodobné, že přijdeš o svou hanebnou práci.
Ne já, ale ty. Možná proto tak vyvádíš.

Pokud jsi hmyzák, vrať se do svého špinavého koutu vesmíru.
Pokud jsi psychiatr, budeš asi pacient.

Pořád tě to ale neopravňuje tu někoho šikanovat a být na někoho zlý, za hranicí amorálnosti. Jako třeba šikanovat někoho, kdo umírá, to jako fakt normální člověk neudělá potvůrko.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter