Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
STRAŠÁCI
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 4.10.2019 (09:24:40)


j.f.julian (Stálý) - 4.10.2019 > Ty sem dáš jen 1 kousek za měsíc; koukám, ale stojí to za to.
V tvé anotaci tě naprosto podpořím.
Václavek, Annav ap, ti už radši nekomentují nic, ale právě od nich bych komentáře chtěl, od poetů, kteří něco umí a vidí do tvorby, od Bohuny se dočkáme jen trapných urážek.
Takže jasná 5+D.
Udělám si tu PR - právě jsem okomentoval Miroslavka - 2, ale zítra to shrnu, protože vyhlásím BLBA měsíce října! Já vždycky čekám, jestli někdo ocení tvé dílo dříve než já, ale ne, takže už nečekám. Prostě, každej je tu jen kvůli své slávě a nikoliv kvůli poezii samotné. Mně udělá radost, když čtu krásnou báseň od kohokoliv.(Miroslavek měl dobrý nápad - to srovnání je však zdrcující pro nás všechny!))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter