Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Přežít důchod, nezbláznit se, nerozvést z kolekce Erma
Autor: Erma (Občasný) - publikováno 21.6.2013 (22:14:55)
další>


Mima (Občasný) - 23.6.2013 >

...znám to jen z vyprávění, do důchodu ještě příliš nespěchám, ale těším se na něj moc...,i když možná nevím, co dnes říkám, a jsem ráda, že jsem si urvala už teď velký kus svobody, kterou sama můžu ovlivnit, měnit ji, a udržet si ji...Ta povídka, ač jednostranně pojatá, pobavila velmi . Ještě si zmíněnou  "protistranu" moci vyslechnout, to by pak se kola roztočila velmi roztodivně..., a nic by se stejně nevysvětlilo, a byla by ještě větší "sranda" ...Pokud se nezabili, je to v pořádku, žijou..., a stále spolu......Asi mají nějaký důvod ....Nikdo nemůže mít všechno, a každý má možnost jakési volby, kam až se odváží, kam až umí....Je to napsaný skoro bravurně pro mne, jsem laik...

P.S. ..., pro čtenáře..., už sem stejně asi znovu nenahlídne, má něco nového "na práci".......Při odchodu do důchodu se nic nemění tak významně, aby to byla jednoznačně "konečná"...pokud člověk žije stále stejně aktivně, co mu síly stačí.... 

 

 

 

 


Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Mima
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 4 5 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 (19) 20
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter