Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci "20 let "...nové" demokracie v ČR, aneb "...na České prší ..." " z kolekce ... brněnské reálie
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 13.11.2010 (01:11:02)
následující v kolekci>


Bajata (Občasný) - 27.11.2010 > Co na to mám říct...podaroval jsem žebračku chlebem, co jsem měl k svačině když jsem šel na noční šichtu. Myslela že se nedívám a jsem pryč, tak ho hodila do odpadkového koše. Já byl celou šichtu bez jídla. Jinému jsem nabídl práci, optal se kolik by si vydělal. Odpověděl že bude raději žebrat.
Takže:- TAK BYCH HO NAKOPNUL DO TOHO JEHO ZADKU...že bych si musel kupovat nový boty.

Taky si myslím že to nejsou nejzákladnější premisy klausismu, nýbrž naplno otevřená stavidla HAVLOVINY !!!

ve které vesele pokračují dnešní politici, protože jim to vynáší..
Místo aby ho přinutili třeba za jídlo uklízet město aby byl pořádek, nechají toho kretena klečet na ulici.
Kdyby na tom byl opravdu tak zle, makal by i za střechu nad hlavou a za kus suchýho chleba.
Tomuhle se ale jednoznačně makat nechce. A nebude.

Nebo cikáni zaneřádí celé sídliště švábama...a stát jim tam provede deratizaci.
Na náklady bílejch gadžů, to znamená daňových poplatníků.

Zkus ty, nebo kdokoliv jiný kdo je pro cikány bílej gadžo, pro politiky rodilý čech a občan republiky bez vysokých známostí nebo tučného konta, zaneřádit svůj byt, nebo nedej bože celý panelák, švábama.
A kdyby ti prokázali že jsi ohniskem zamoření celého sídliště??? Bůh tě provázej. A ochraňuj.

Anebo je to jinak??? Rád bych se o tom přesvědčil na vlastní oči.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bajata
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 2 4 5 6 7 10 11 12 13 13 27 28 29 30 32 33 34 35 36 37 38 39 40 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 (62) 63 64
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter