Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce "Je to divadlo ... z kolekce Sb IV
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 5.2.2009 (19:17:52)
další ve sbírce>


 Zeanddrich E. (Občasný) - 28.12.2009 > invisible> 

"...-add ..."...protože mně osobně přijde, že rozdíl není v bytí či nebytí "v Bohu", nýbrž v samotném uvědomění si této skutečnosti, tohoto stavu... "
...-ano, jak "osobně" Ti to přijde, tak jsi to vyjádřila snad "nejpřesněji", jak bylo možno :); ... ...-ale "jinak", vždyť já "to" "tam" mám také, i když, pravda, "stručněji"... ... (( -...myslím to slůvko "vědomě" :)... )) ... .

 

-Ale "celkově", k tomu "...zbytku" Tvé poznámky... ...-myslím si-, ...-jde zde především opět o ten  relativně "nešťastný" "zmatek" ve "výkladu" pojmů... ...-a přiznávám, že i já "sám vůči sobě" ...tu jakousi "soukromě" přijatou "konvenci" "sebe sama se sebou"  "z nějakého důvodu"   nedodržuji... ...-bývá to většinou z důvodu"ohledů" vůči "mému" "okolí"... ...-anebo "intuitivně" potom někdy... (( ...viz např. má gratulace k Nov. r. 2010, kde jsem použil vedle sebe pojmy "Bůh" a "Láska", a to obojí s velkým písmenem, přestože vím, že pro mnoho lidí Bůh= Láska... ...-etc. . )).   Otázkou "v tomto případě" tedy především, podle mne, je, co si kdo představuje pod souslovím "...setrvávat v Bohu...", ...a zda je "potom" vůbec "slučitelné se životem" ...nebo se Životem? ...v něm "nesetrvávat ... ...-já osobně (( ...dodržuji-li ovšem tu "pojmoslovnou konvenci" "shora již zmíněnou"... )) si myslím, že ne (( ...respektive to "vím"..., ...-na základě určitých "zkušeností"- ...-ale nejednalo se "určitě" o prožitky, které -i při "sebepodrobnějším" popisu-, by byly "...přenositelné", takže tě"...tímto" zde nebudu "zatěžovat"... )) . ...-a pozn. ještě k této  "básni" ...co se týče toho "základu", jedná se o "věc" takzv. "inspirovanou" (( ...starou cca 14 let  )), takže bych se za "...autora" správně asi považovat vůbec neměl (( ...ovšem ten závěr, o kterém jsme se zde teď vlastně bavili, jsem připsal později, víceméně "opravdu" "o své vůli..." :) ... )). 

 

Dějuji za E-mail, ale "vidím", že v něm "pokračuješ" "ve "starých" kolejích"... -"záměrně" ? ; ... ." 

."


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Zeanddrich E.
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 3 4 5 6 7 8 9 (10) 11 12
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter