Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Čtení Totemu 8.2. 2008 naprosté fiasko
Autor: Lyryk (Občasný) - publikováno 9.2.2008 (02:32:57)


 Lyryk (Občasný) - 11.2.2008 > cit-i-zen> Milý Jakube, píšeš, že jsi to čekal; při tvé bohorovné inteligenci ti muselo být od počátku jasné, že nebudu k tvému "výkonu" mlčet. Tedy jsi takovou reakci sám vědomě vyvolal.

A nyní také k tajemnému subjektu, kterému údajně celá záležitost slouží. Je pravdou, že většině lidí zde lezu na nervy, ale přesto všichni zde vědí, že já nikomu nesloužím, nesloužím dokonce ani sám sobě. Jde o literaturu a nikoliv o nějaký subjekt.

Mohlo se o celé záležitosti mlčet. Fasáda by neměla kaz a tvoje postavení by zůstalo neotřeseno. Komu by ovšem posloužilo takové zakrývání skutečnosti? Lenosti! Ten tajuplný subjekt, kterému jsem svou úvahu věnoval je aktivita. Je třeba si přiznat, že autoři Totemu si pořádaných čtení neváží, zřejmě o ně ani nestojí. Co v tom chceš do budoucna svým mlčením udělat? Stát se nenahraditelným prostředníkem mezi neexistující komunitou Totemu a vydavateli? Nejde více o tvoje "zvláštní a tak nenahraditelně důležité" postavení v očích organizátorů literárního provozu v kavárně Fra? Jejich pozornost by sis měl zasloužit více svojí vlastní literární produkcí, než "organizátorstvím".

Smyslem mé úvahy je probudit zdejší aktivitu, nikoliv tě donekonečna peskovat. Jak víš, že ti příště "pozvaní autoři Totemu" neudělají totéž, co naposledy? A kdo to vlastně byl..? Ti autoři, kteří čtení Totemu v portfoliu kariéry kolem své tvorby mohou klidně ignorovat?

To tvoje qui bono je zbytečně nepřátelské, ale pochopitelné. Je velmi snadné hodit problém na mne, abych se já zodpovídal ze tvé chyby. Tady ti to projde, ale ve tvém inteligibilním svědomí snad ne.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lyryk
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter