Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Love letter 1
Autor: Evelyn (Občasný) - publikováno 5.6.2001 (13:58:03), v časopise 7.6.2001
Milý Denisi,

Večer ke mě do postele přilehl úplně jiný muž než jsem byla zvyklá. Voněl toaletní vodou s příchutí bergamotu a já jsem z toho měla celou noc podrážděné čichové buňky. Na takovouhle ingredienci nejsem vůbec zvyklá. Tvoje parfémy byly jemné a nenápadné a přitom jsem tě vždycky po společně strávené noci cítila ještě celý den. Odmítala jsem se mýt, jen abys na mě vydržel ještě o hodinu déle. Dneska mi telefonovala Marie a bylo pro ní novinkou, že už spolu neexistujeme. „Seš blbá. Vždyť má prachy a miloval tě,“ řvalo na mě sluchátko. Praštila jsem s ním. Nuda, kterou jsem se poslední dva měsíce užírala, nemohla Marie nikdy pochopit. Marie, která se starala o uječená dvojčata a manželovi vařila teplé večeře. Ta měla vždycky všechno pečlivě naplánované. Anebo měla smůlu? Kluka, se kterým chodila už od gymplu si vzala ve dvaceti. V upatlané restauraci u městského parku se jednoho dne opili a park pak znesvětili sexem. Pomilovaly se k ránu, kdy už se rozednívalo a kolem nich chodili lidé do práce na ranní směnu. Vlastně pojmenovat jejich styk milováním, je moc vznešené. Rychlovka, která skončila dřív než začala (jeho ejakulace připomínala spíš kapavku), měla následky. On si ji bral v modrém nádražáckém obleku, který byl ještě cítit potem z tanečních. Ani jsem mu nedokázala potřást rukou, jak jsem se ho štítila. Tebe jsem se dotýkala ráda. Promiň, že ti píšu, když jsem tě odkopla, ale prostě mě to baví.
Tvoje Něžná (tak jsi mi přece říkal)


Poznámky k tomuto příspěvku
Aquarius (Stálý) - 14.10.2002 > Jsem rád, že jsem tohle našel.. máš úžasnej poklad! : )
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 6.6.2001 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter