Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
První meditace Aničky
Autor: romann (Občasný) - publikováno 5.6.2001 (00:40:01), v časopise 5.6.2001
Bylo to setkání s Pannou Marií a její láskou, podívala jsem se do 9. dimenze a nakoukla (ale jen zespod, nechtěli mě tam pustit) do desáté, to byla síla. Každé to prostředí jsem vnímala spíš pocitem a nějakou barvou, než vizí. To jen občas. Když mě něco zaujalo, zeptala jsem se na komentář INRIho, ale nějak mně vymazal z paměti, čeho se ty komentáře vlastně týkaly. Taky jsem viděla nějaké ty hrozné démonicko-energetické říše (spíš taky cítila, dnes mám problém s vizualizací, ale nevadí, ten pocit je důležitější). Sice mám hlavu jak střep, ale jdu pokračovat, ale napřed se pomodlím. Vím, že 9. jsem viděla fialovou, 8. zelenou, 7. růžovou 6. šedomodrou, 5ku si moc nepamatuju, 4.8 oranžovou do žluta.
Tam začal pocit blaženosti, potom výš a výš se začal měnit v úžas a úctu před tou krásou, a zároveň se ve mě začaly uvolňovat nečistoty a praskat z toho v hlavě. Moc mi to vzalo energie, i když úplně na začátku to bylo nejlepší, pustili mě ke Zdroji energie. V ten okamžik jsem cítila energii, ale to bylo už někdy před hodinou, ale kdybych neměla hodinky, vůbec bych nedokázala odhadnout čas. Celé to skončilo pocitem hladu a vizí nudlí v hrnci, to se vědomí začalo do všeho cpát s hladovým egem, ale jdu pokračovat.
Prý ten největší ponor teprve přijde. A potom ale zase terapie – prý se mám rozhodnout, jestli chci pokračovat, nebo raději usnout a zapomenout na všechno. Samozřejmě chci pokračovat, takže pomodlit, křížek na čelo a pokračujem...
...zatím jsem docela na povrchu, před Bohem (v textu mluvím o Bohu a s Bohem, je to tak zhruba devítka) pochvala za to, že se snažím...láska, soucit.
”Já jsem všude, chápeš? Všechno se do Mě vrací, všechno ze Mě pochází... i ty, kapko v moři. A teď už nepiš, ponoř se, stejně to není k přečtení. Všechno, co zapomeneš, stejně zůstane v tvém nevědomí, pomůže ti to i tak. Já jen Jsem – i v tobě, jen Mě musíš najít. Ty pisalko, psavkyně... prožívej Mě, vnímej, jak tebou procházím. Vše, co je tady, jsem stvořil. Vy jste Moje části, které Mě odmítly a teď se ke Mě vracíte.”
Proč jsi nás stvořil? ”Tak. Pro zábavu. (krutá rána pro mé ego) Na začátku bylo Jedno. Z toho vše pochází a do něj se vše vrací. Pak se z jednoho staly dvě a ze dvou spousta tvarů a forem. Vše bylo v dokonalé harmonii. Potom mě ale některé části začaly odmítat a stavět se proti mě. To byly počátky zla. Kdybych chtěl, mohu ho zničit. Ale proč? I ty nejhorší síly zla po mnoha událostech pochopí, jak na tom jsou a obrátí se ke mně, zrovna jako ty. To je ta božská hra... probíhá v mnoha rozměrech a některé jsi dneska viděla, jiné teprve uvidíš. Vše je v harmonii, každý má svou práci, která odpovídá jeho stupni vývoje. Ale někteří ten řád narušují. To jsou mágové. Ty ale karma smete dolů do nižších sfér. Síla karmy, ta udržuje vesmír v řádu. A Má láska ho drží pohromadě. Mám mnoho aspektů, můžeš Mě vidět jako sílu, jako lásku, jako mír a klid, jako energii a pohyb, jak chceš, všechno jsem to Já. Až si to uvědomíš ve všech svých částech, splyneš se mnou, vrátíš se do Jednoho. Ale to je ještě daleko.”
Jak hluboko jsme do tebe byla ponořená? ”Skoro 80 procent” (pozdější pozn. to snad není možné, no ale byla to síla...)
INRI, proč se držíš v pozadí? ”Na rozdíl od tebe mám z tvého i svého Stvořitele strach, já ti nerozumím, proč se nebojíš?” (pozdější pozn. začala jsem se bát až potom, když ve mě ty pocity doznívaly a všechno mi to došlo)
Není čeho, Jeho lásky? ”Ne, Jeho Dokonalosti.” Už vím, co je dokonalá Dokonalost, až moc věčná věčnost i příliš nekonečná nekonečnost, klaním se tomu... ale stále necítím strach (pozn. moc dlouho mi to ale nevydrželo). ”Tak se ještě chvíli ponoř do Boha, už to dlouho nevydržíš a potom půjdeme do terapie, i ta bude dneska silnější, než obvykle, ale přála sis to”
Už jsem pochopila, jak to INRI myslel s tou terapií. Pocit opuštěnosti a stesku po prožitku božského. Ale zatím to ve mě ještě doznívá. Ale už nemám energii, jsem slabá, motá se mi hlava a klepu se. Bolest, smutek a trochu i strach z toho, co bude... nepoznávám se, nerozumím tomu. Zase začíná nová epocha života... vím víc a jsem z toho v šoku. Zvlášť z toho o Bohu. Za dvě hodiny jsme toho prožila tolik, že tomu ani sama nevěřím. A ještě poznámka závěrem. Tenhle popis zobrazuje dost bídnou formou tak desetinu toho, co jsem zažila, ty pocity se popsat prostě nedají! To si zkrátka nemůžu pomoci!


Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 5.6.2001 > Romane, abych se Ti pravdu upřímně přiznal, vůbec jsem tomu neporozuměl.Rozumím, že máš nějakou myšlenku,ale občas si to chce myslím pohrát také s jejím předáním lidským jazykem.Pokud mi podáš vše selsky polopatě, budu Ti vděčný.
<reagovat 
romann (Občasný) - 5.6.2001 > to jsem nepsal já, ale Anicka, jež sem take pise, směruju dotaz na ni. Já to ale také poznal, snaží se to vyjádřit, ale nejde to jí ani mě, moc Jiné...
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 5.6.2001 > Martine, ty čekal, že něco pochopíš? Hele, pojď zase zpátky mezi nás hloupý, dáme kafe...
romanne, jen škoda, že Anička nemá ručičky, aby to sem mohla střelit sama, když už "sem take pise," jak tvrdíš. No nic, láska je prej taky věčná...
<reagovat 
romann (Občasný) - 5.6.2001 > já to sem dal úmyslně, protože tak pokurvila milošovy meditace, kde nacpala sex kde mohla,
<reagovat 
Anicka (Občasný) - 5.6.2001 > achjo, to je slint...
<reagovat 
centaur (Občasný) - 5.6.2001 > sem ti byl takhle jednou v devítce, jó, možná devět_celých_jedna, teď fakt nevim, nějaký barvy tam lítaly a pak už jsem jen padal - 8, 7,6,5.5,4.8, jsem rád, že jsem nešel pod trojku, byla to fakt síla. Teď jsem stabilně na čtyřce, ale snažim se jít vejš...
Uf, tak tomuhle fakt nerozumim. Chápu, že někdo má mystické zážitky, ale popisovat je kvantitavně (byl jsem ponořenej na 66,6 periodických ? :-) my přijde dost praštěný. Do tohohle asi nikdy neproniknu... jsem zvědavej, jestli by si africky domorodec uvedomil nakolik je ponořený...
Anicka: je pravda, že to co si provedla s tím sexem bylo, řekněme, divné, ehm.
<reagovat 
romann (Občasný) - 6.6.2001 > Anicko, co blbneš, vždyť si to nejen sama napsala, ale hlavne PROZILA.
ALL: Kdybyste citili co ona, ten nepochopitelně ohromný, až trhající pocit Dokonalosti, který žádný smrtelník nikdy neokusil... celý život byste nemluvili o něčem jiném... Pak byste věděli co je posvátná bázeň. Kvakeři se u toho také třásli...
Centaur - pro tvoji informaci ti diskrétně sděluji, že mystika a život sám má víc virtuální reality než si myslíš... Číslo označuje procesor, který je připojen a vytváří svůj svět, je o několik řádů nad námi, my známe jen myšlení /4/ a emoce/3/. Pro velký úspech mám dát i její další meditace? Zejména Anicka v nirváně. BTW- není to tak nemožné, každý tam může po určitém procesu vstoupit.
<reagovat 
Jedi (Občasný) - 6.6.2001 > ..:-)

Body: 5
<reagovat 
Anicka (Občasný) - 7.6.2001 > centaur: je pravda, ze to co jsem provedla se sexem bylo divne, ale proste jsem se nechala vyhecovat, kdyz jeden muj kamarad nebyl schopny unest ten jazyk jakym je to napsane...
roman: jak si muzes byt tak jisty co jsem vlastne prozila, hm? ;)
<reagovat 
romann (Občasný) - 8.6.2001 > znám tě a vidím do tebe, vždyt jsem také jasnovidec, ale to ty taky... Já také jsem zažil podobné a najen já.
<reagovat 
Anicka (Občasný) - 9.6.2001 > jo, znas me a vidis do me? hmm? co se ve me deje ted? hmm? nevis a nemuzes vedet protoze to neznas a kdyz reknes ze ano, bude to lez. Kdyz reknes ze ne, bude to taky lez. Kdyz nereknes nic, byla lez to, co jsi rekl predtim... vyber si :o)))
<reagovat 
romann (Občasný) - 11.6.2001 > nepovídej, však víš jak to je...
<reagovat 
Jedi (Občasný) - 11.6.2001 > .... Anička... no víš...ehm.. ..:-)))


... Roman....hezky napsané
<reagovat 
anitram () - 12.6.2001 > anicko, romane, donesly se mi bourlive reference o vasi vymene - inu mi to neda .o))
1) samozrejme roman nemuze "vedet", co anicka prozivala, ma o tom jen predstavu, vytvorenou na zaklade svyc informaci, zkusenosti a prozitku. ta je stejne chabym drazem aniccina prozitku, jako jsou jeho chabym odrazem i aniccina slova :o)
2) at uz anicka prozivala cokoli, prozivaLA to. Ted proziva neco jineho. Kazdopadne ted zrovna proziva to, co TED prozivat POTREBUJE.

Romane - to preci vis, stejne jako vis, ze nema vubec zadnou cenu apelovat na jeji pamet. Reagovat na Anicccin zoufaly pokus vyrovnat se sama se sebou a s tim, co momentalne povazuje za krok vedle znovuzverejnenim jejiho tehdejsiho pokusu o popis tehdejsiho prozitku mi pripada zbytecne a stejne zoufale, jako jeji pocin sam. Jakoby se otec podivoval nad tim, ze hracka, kterou detatku opatril, lezi pohozena v koute, ac jeste pred par dny ji ditko tahalo s sebou snad i do vany... Neni jedno, ze hracka (cast Stvoreni .o)) byla ditkem odvrzena, odhozena, ze se mu znelibila, ze pocituje zast? Mozna jen uvidelo jinou a potrebuje si chvili hrat zas jinak.....

Anicko, delej a prozivej, co potrebujes.
Clovek ma tendenci si prozitky urcite etapy pribarvovat a v jine etape je nezridka premaluje, zvlast, kdyz si uvedomi, ze visel na tom, co si sam nabarvil... Ovsem nezridka se stava, ze pak zapomene, ze ten obrazek vedle kudrlinek a imidzovych veci obsahoval i odraz prozitku... Omluvit pred sebou sve tehdejsi pocinani pak znamena to cele premaznout. Otazka je, zda to, cos prozitkem nahledla, pak zmizi, jako to zmizelo na portretu, ktery byl pretren cernou , kdyz uz nesel roztrhat......
Mam te rada a drzim palce.
<reagovat 
romann (Občasný) - 12.6.2001 > anitram- mluviš chytře, ostatně jako vždy, ale Tvoje jméno a ikona tě charakterizují velmi silně... Cítím v nich sílu, tvrdost, chlad, skrytou útočnost.
Sama sem něco dej, však jsi prožila mnohé mystické i teraputické procesy a stále to trvá...
Dlouho potrvá, než tě Síly Krista promění a bude to ještě hodně bolet. Dobře, že máš vůli, až neuvěřitelnou.
<reagovat 
Čtenář - 13.6.2001 > Dekuji , Romane... jmeno mam od rodicu a ikonu jsem delala tak, aby charakterizovala aspon neco ze mne - mam radost, ze se to povedlo .o))))))

No a vazne - ano, prozila a prozivam. Jenze, vis...Romane... povazuji tyto prozitky jaksi za intimni zalezitost a prozatim opravdu necitim potrebu je zverejnovat, aspon ne vyjma okruh mych blizkych....
Pokud namitnes, ze neni intimni a neni verejne, reknu - je a neni, zalezi na uhlu pohledu. Toto je prozatim stale muj nazor a mam za to, ze ho znas .o))

Ave!
<reagovat 
anitram () - 13.6.2001 > eh, nejsem poloanonym umyslne, jen jsem se zapomela prihlasit .o))

Preji hezky den :o)*
<reagovat 
Anicka (Občasný) - 13.6.2001 > Romane, mimochodem, Tvuj prispevek je daleko utocnejsi nez Martincin... podsouvas ji vlastnosti, ktere nema...
dale - tim, co tady predvadis mi ukazujes jen a pouze to, ze jsem se rozhodla spravne... tak se msir s tim, ze jsem se konecne odhodlala prestat skakat jak Ty piskas...
Martinko, dekuji Ti. Moc mi pomahas... pomaha mi to, ze se mi nesnazis vtlouct do hlavy svuj nazor ci postoj jako vsichni ostatni a vazim si Te, ze to dokazes.
<reagovat 
čtenář sgi - 13.6.2001 > Nechapu. O tomhle teda poznani rozhodne neni preci. A pokud jste schopni vyuzivat co mate, Anicko, zapoj sve urychleni :))) . Romane tobe vylozene nevim co napsat .o) A Martinu jen zdravim, dlouho jsem te nevidel :)
Body: 5
<reagovat 
romann (Občasný) - 14.6.2001 > ale Anicko, copak jsem někdy chtěl, abys skákala jak chci? To ne. Ani bych nemohl, ostatně duchovně jsi výš než já, rychlokvašek. Chtěl jsem anitram jen naznačit, že její jméno i ikona ji poškozují, už je někým jiným a opakování toho slova(jež v sobě obsahuje archetypy o nichž bych veřejně nerad mluvil, zavolej mi když chceš) se vrací kde byla.
Ona ty vlastnosti měla, ale proces je od toho, aby ji předělal. A INRI to umí, to víte obě. Já jen na Něj ukazuju, děvy lepé...
<reagovat 
anitram () - 14.6.2001 > Anci: :o)***

Rada bych predesla pripadne diskusi o mych vlastnostech, tak jen strucne:
ano, i Romanem zminovane ve mne nejak pritomno je, jakoz mnoho jineho .o)

A Romane - mam se nechat prjmenovat na Klaru? .o))
No a Hermovu (posel bohu, Merkur, chces-li) hul jako tak negativni nevnimam .o)))))

Surgi: taky te zdravim a mam na te par otazek:
O cem tedy poznani preci rozhodne JE?
Zalezi na tom, CO se poznava?
Nejsou vsechna ta "CO" jen casti celku?
Chces-li dojit poznani, lze to jinak nez skrze poznavani?
Zalezi na tom, kterou cast zrovna poznavas?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter