Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Melody
Autor: výtvarnice (Občasný) - publikováno 24.5.2005 (11:58:01)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Strážce_majáku (Občasný) - 24.5.2005 > Připomíná mi to určitý fotky.
<reagovat 
wopi (Občasný) - 24.5.2005 >

nevidím to jako pokusy v PS bez jasné myšlenky, to ani náhodou, dávám 5, aniž bych byl oslněn barvičkami


Body: 5
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 24.5.2005 > protože tu fotku znám a je to jedna s těch lepčí task to okolo nemusím.
Zkus to tam hoditv realu co na to totemaci řeknou-.
Bude tam spoustudebopseudohomosexsualní naraážkek Určitě>.
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 24.5.2005 > buryzon> Homosexuální narážky mi nevadí :)) Teď ale v tuto chvíli experimentuju s grafikou:) Díky za doporučení :)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 24.5.2005 > buryzon> Tu fotku taky znám v originále, i dvojčátka Výtvarnice i manžela - vše jsem před časem todpovědně naštudovala. :)

Ale to nemá nic společného s tím, jak na mě ta grafika působí. A ta fotka mě tedy upřímně taky nějak umělecky nenadchla (což asi ani neměla jako důvod vzniku), ale na soukromém webu měla své místo a nemusela jsem ji nijak podrobovat kritice.
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 24.5.2005 > Mishka> Tak koukám, že jsem odborně prolustrována :)) To mne těší :) Máš na netu svou prezentaci?
<reagovat 
wopi (Občasný) - 24.5.2005 > "Otevřu obrázek a buď hned na první pohled sedne či ne. Pak až hledám něco zatím." Hm, taky přístup. :) V každém případě tenhle mi nejen sednul, ale i vidím něco za tím. A jako bych tu hudbu přímo slyšel.

<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 24.5.2005 > wopi> Ten obrázek působí rozervaně, ale i taková muzika, je. Díky :)
<reagovat 
dadik (Občasný) - 24.5.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 24.5.2005 > jak znám Totem, budeš mít s tolika barvičkami velký úspěch, pro mě to je barevný moc, vidím to jen jako pokusy v PS, bez jasné myšlenky a hlavně mi vždy degraduje o dvě třidy grafiku takový ten "přepálený bordel", co vznikne někdy po velkém kontrastu nebo častěji po vyďobávání magic hůlkou (třeba u pravého kolene v těch čárách ruky či co to je) nad hlavou a jiných místech to samý. pro mě za 2, nebudu kazit ale následující jistě pozitivnější hodnocení
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 24.5.2005 > Mishka> nebuď ...ano PS bez myšlenkY????.No nic naplat.misko...a neuvazovala jsi už někdy kdykoli ,že by jsi opustila tuhletu stojatou voduz nechalůa ry by bezdomvce se jen tak povalvat na břehu kde není jistota prříštího dne a i hofdiny a když vemu v potaz NASA ani minuty?Ja myslím že zrovna TY nemusíš ale nadruhé straně teda kdyžř se zůčastnůješ ta my oastatní pod čárou to berem a každý ososbně jak chce si to vůkjol.
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 24.5.2005 > Mishka> Díky za vzkaz Mishko, jsem ráda za Tvou kritiku, je to jiný pohled. Vůbec ani z daleka nejde o barvičky, i když ano, jsou to tóny melodie které nasloucháš, která tě pohlcuje, když nemáš potřebu se hýbat a jen nasloucháš. Jsou to slova, která potřebuješ slyšet. Tady nejde o pixely:) Je to o pocitech i když někomu se to může zdát příliš nedokonalé. Nechci aby to bylo uhlazené. Je to forma, která na mne působí a na každého působí něco jiného, to je v pořádku :) Klidně boduj, nic tím nezkazíš :)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 24.5.2005 > buryzon> se to po Tobě nedá ani přečíst, zase ses nastřelil a píšeš nečitelně a hodně zmateně... chtěl jsi říct, že už mám jít do "dža", protože mé hodnocení, není-li lichotivé, obtěžuje? že zrovna Ty najednou nemáš zájem o můj názor... ?!
Nebude-li Výtvarnice dále chtít mé názory pod jejími příspěvky, jsem schopná to akceptovat, byť to popře filozofii Totemu a usvědčí se tak člověk, že čeká jen kladné kritiky a ty negativnější, ale přínosnější, jsou nechtěné
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 24.5.2005 > výtvarnice> Uf, jsem ráda, že to tak vidíš. Nemám zájem kazit nikomu body a takovýhle názor mě stojí vždy trochu úsilí a času a ten taky nevěnuju jen tak pod každý příspěvek. Tvé práce se mi líbí někdy více někdy méně. Ano, u mě taky o pixely jako takové nejde. Otevřu obrázek a buď hned na první pohled sedne či ne. Pak až hledám něco zatím.
(viz. má nedávná debata se Zuzzz http://www.totem.cz/enda.php?a=94708) Tady mi to hned nesedlo. Ale poslední dny ses vydávala pro mě už dobrým směrem. tohle mi zavání "kýčem", ale ty předchozí se mi líbily, takže má favoritka můžeš časem s klidem být. ;)]
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 24.5.2005 > Mishka> To mne těší, ale má mne utěšovat že budu časem něčí favoritka ? :))) Časem budu dělat zase něco jiného, a nebo také ne, je to jako ve výzkumu, tisíci projekty se dostaneš k jednomu, který udělá zlom v životě. To je trošku moc nadnesené, ale snad mne pochopíš :))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 24.5.2005 > výtvarnice> :)) chápu, jen jsem chtěla říct, že nejde o žádnou osobní nevraživost (hledala bych důvod asi hodně těžce ;)) a že mé kritiky můžou být jak horská dráha, 5D a pak třeba 2, protože to tak fakt v tu chvíli vidím
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 24.5.2005 > výtvarnice> jsi za vodou doufám
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 24.5.2005 > Mishka> Já to taky tak vidím :) Díky za tvůj čas :)
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 24.5.2005 > buryzon> podle toho jak se to vezme :))
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 24.5.2005 > výtvarnice> sakryš vy ženské jste o dost složitější než já ...ale to není omluva.
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 24.5.2005 > buryzon> Jsi fajn, to neřeš :)
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 24.5.2005 > výtvarnice> no to mně povzbudilo...já jen že nic.Prostě nic tak nefunguje jak jsme si kdysi mysleli .
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 24.5.2005 > buryzon> To byla ironie ? :))) Jak by to tedy mělo fungovat podle tvého ?
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 25.5.2005 > výtvarnice>  Jsi fajn, to neřeš :)
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 25.5.2005 > buryzon> ok:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter