Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ŘEZNÍK
Autor: manillea (Občasný) - publikováno 26.5.2005 (00:40:39)
Stane se? Možná ne. Nevidím. Panďuláci bezduše poskakují po slepé koleji, hledají kolečka na míň. Mastná oka plující přes polévku nikoho. Úsměv na špagátku od špagetky. Nemyslím na ně. Krvavé pohledy nočního města mě stále pronásledují. Chtějí mě zabít. Unikám. Mračím se na starou popelnici. Zkažené maso se plouží od baru k baru. Kapka vody se ztrácí ve vodovodu. Nezachráním ji. Volá o pomoc. Kochám se. Nohou zadupávám mravence, když jdou do obchodu pro mlíko. Komár nemá nožičky. Trápí se. Baví mě. Hlavičku mu strčím pod gilotinu. Křup. Pes pověšený na lampě za ocas nic nevidí. Udělala jsem si korále ze psích očí. Prasátko namočené v dehtu nemá uši. Jsou pověšené nad domovními dveřmi. Utopený papouch nemá peří. Stydí se. Tím peřím mám polepené zrcadlo. Panenka nemá nohy, neuteče. Voda tu není. Žirafy boří hlavy do písku. Mají strach. Nemají rády řezníka. Já se nebojím. Nemám hlavu. (Nemyslím.) Je pověšená v místní porodnici. Straší děti. Nemají rády červy. Já ano. Nejsem charakterově vadná?


Poznámky k tomuto příspěvku
wopi (Občasný) - 26.5.2005 > Určitě ne.
Body: 5
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 26.5.2005 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter