Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 3.6.
Tamara
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
OHEŇ
Autor: manillea (Občasný) - publikováno 24.5.2005 (00:38:30)


Čtenář - 24.5.2005 > nejsou poddaní a nejsou nadřazení, to jenom v tobě kvasí bolest nerovnosti, tobě svíra kruh. Oheň závisti a žárlivosti je důsledkem nerovnováhy, kterou nenacházíš, protože k ní je nezbytná harmonie. Ale on je stejným pramenem pochyb a zmítá se v nejistotě. Příroda nám dala do rukou klíč k odemykání svých tajemství a k nastolení rovnováhy, jenom my nedáváme tomuto procesu náležitou prioritu. Tím klíčem jsem my sami, sami vůči sobě a sami navzájem. Učme se trpělivosti, shovívavosti, učme se naslouchání poryvů, které z nás jako bytostí slyšet, ta úzkostná zvolání bytosti v nouzi, zahrňme dobrem i nepřátele a rozdávejme se, protože to je jediný způsob, jak i my můžeme dostat to, co nám k nelezení rovnováhy chybí.
---------
Lež tiše. To moje dlaň prochází tvým tělem. Byl jsem vyzván a hledám tě, abys rozkvetla. Jsem neznámý tak, jako není známé nekonečno, jsem ti zcela oddaný, tak dělej se mnou, co umíš. Doveď mne k lásce, anebo k nenávisti. Zahrň mne krásou, anebo špínou. A když ruce napřímíš k mým slechům, když se zachvěješ, jako dítě ze spánku a země se pod náma hne - začínám tě poznávat, abych mohl křísnout ohýnek. Ohýnek máš v objetí. Nenávist a nepřátelé se neobjímají. To teplo z objetí stoupá všemi směry, k srdci a rozumu, ale také k hýždím, která mohou být i hubená. Nejvíce mne bolí čas. Ukrájí ze mne ten díl, který bych mohl věnovat tobě, protože jsi.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter