Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PROČ NEJSEM?
Autor: manillea (Občasný) - publikováno 23.5.2005 (13:36:19)
Proč nejsem televizí, kterou někdo vypne, proč nejsem plevel, který někdo vykope, proč nejsem zbytkem, který někdo vyhodí, proč nejsem zvíře, které někdo zabije, proč nejsem cigaretou, kterou někdo vykouří, proč nejsem stromem, který někdo pokácí, proč nejsem nití, kterou někdo zašije, proč nejsem domem, který někdo zboří, proč nejsem tužkou, kterou někdo vypíše, proč nejsem autem, které někdo nabourá, proč nejsem oknem, které někdo rozbije, proč nejsem hrnkem, který někdo převrhne, proč nejsem dřevem, které někdo spálí, proč nejsem květinou, kterou někdo utrhne, proč nejsem kobercem, který někdo prošlape, proč nejsem jídlem, kterým se někdo otráví, proč nejsem telefonem, který někdo zavěsí, proč nejsem kalendářem, který někdo otočí, proč nejsem dveřmi, které někdo zavře, proč nejsem dítětem, které někdo opustí, proč nejsem horou, kterou někdo zdolá, proč nejsem mořem, ve kterém někdo utone, proč nejsem patníkem, který někdo počůrá, proč nejsem svící, kterou někdo uhasí, proč nejsem kaluží, kterou někdo přeskočí, proč nejsem nemocí, kterou se někdo nakazí, proč nejsem řekou, kterou někdo přebrodí, proč nejsem ohněm, který někdo uhasí, proč nejsem skříní, kterou někdo zavře, proč nejsem květinou, kterou někdo utrhne, proč nejsem mořem, které někdo přepluje, proč nejsem truhlou, kterou někdo zamkne, proč nejsem myšlenkou, kterou někdo zapomene, proč nejsem botou, kterou někdo prošlape, proč nejsem vězněm, kterého někdo popraví, proč nejsem číslem, které někdo odečte, proč nejsem světlem, které někdo zhasne, proč nejsem papírem, který někdo roztrhne, proč nejsem vodou, kterou někdo vylije, proč nejsem bleskem, který někdo zachytí, proč nejsem celkem, který někdo rozdělí, proč nejsem děvkou, kterou někdo zavrhne, proč nejsem strunou, kterou někdo přetrhne, proč nejsem červem, kterého někdo zadupe, proč nejsem kazetou, kterou někdo přetočí, proč nejsem věcí, kterou někdo zahodí, proč nejsem zámkem, který někdo zamkne, proč nejsem knihou, kterou někdo dočte, proč nejsem prezident, kterého někdo zastřelí, proč nejsem kamenem, který někdo zahodí, proč nejsem snem, ze kterého se někdo probudí, proč nejsem láskou, kterou někdo ztratí, proč nejsem řekou, kterou někdo přebrodí, proč nejsem voskem, který někdo roztaví, proč nejsem vzduchem, který někdo znečistí, proč nejsem krásou, kterou někdo nemá, proč nejsem zrůdou, se kterou se nikdo neztotožní?


Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 23.5.2005 > Podivná to přání koukám:-)
<reagovat 
step (Občasný) - 23.5.2005 > skúška toho kto má aku výdrž?
ja som to teda vydržal
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 23.5.2005 > pretože si článkom, ktorý niekto škrtne  - no vidíš, že to ide
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter