Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Objekt zabezpečen
Autor: Zuzzz (Občasný) - publikováno 20.2.2005 (12:00:00)


Poznámky k tomuto příspěvku
Mishka (Občasný) - 26.4.2005 > super! kapečku bych přiostřila, hezký rámeček by tomu taky slušel, ale jdobrej záběr!
Body: 5
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 26.4.2005 > Mishka> Rámečky a pozadí upravuju až po vložení, jsi přiliš rychlá :-)
Myslím, že před kompresí to bylo ostrý docela dost, nemám ráda přeostřený fotky, proto ve Photoshopu většinou nedoostřuju. Ale diky... :-)
<reagovat 
romulus (Občasný) - 26.4.2005 > Bezva..
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Jadada - 26.4.2005 > moc pekny
<reagovat 
Natasha_ (Občasný) - 26.4.2005 > Elegantní záběr a navíc i vtip, to oceňuju :)
Body: 5
<reagovat 
protěž (Občasný) - 26.4.2005 > Líbí se mi to.
<reagovat 
LA CALLAS (Občasný) - 27.4.2005 > Jsi vsimava!
<reagovat 
xmark (Občasný) - 27.4.2005 > Vynikající. Sklo je super materiál!
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 26.4.2005 > Ale víc by se mi to líbilo bez cedule, jsem proti cedulím zaujatá.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 27.4.2005 > Janahe> Mně se tam naopak ta cedule zdála dobrá, dodává tomu novej rozměr, obsah, vtip, atd. bez ní by mi to přišlo jen jako "hezká", ale nic moc neříkající fotka...
Ale diky za názor a tak... :-)
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 27.4.2005 > Dala jsem si pryč tu ceduli a musím říci, že je to nádherné, chtěla bych to mít na stěně jako veliký plakát. Ta cedule je jen vtip, to se rychle okouká, ale ta pavučina s barákem v pozadí je naprosto dokonalá.
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 27.4.2005 > Janahe> Kdybys o to opravdu stala, můžu ti to poslat v tiskove kvalite... (kdyztak mi napis na mejl)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 27.4.2005 > Zuzzz> hele, pani, muzu poprosit i ja o nejvetsi format? zacina sem i to libit cim dal vic a ze bych si dala na zed neco od Zuzzz? ;) (mishka@mishka.cz)
<reagovat 
moogen (Občasný) - 27.4.2005 > Pro mě tam toho je až až.. :)
Body: 5
<reagovat 
štětečka (Občasný) - 26.4.2005 > něco mi tam chybí
Body: 4
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 27.4.2005 > štětečka> Pavouk!
<reagovat 
 štětečka (Občasný) - 27.4.2005 > Janahe> dz dz dz
nene,pavouk ne,spíš něco..zvláštního prostě,nepřijde mi to až tak zajímavý,na pět a d teda ne
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 27.4.2005 > štětečka> To je přece normální, že všichni nejsou nadšení stejnou věcí. Mně se to nejen líbí, v té formulaci je jakási distance, hodnocení z odstupu, ale velice to na mě působí. Jen ta cedule mě ruší, protože ta ten obrázek nějak zlehčuje tím, že z něj dělá vtip.Takže já bych naopak řekla, že tam něco přebývá (čímž se taky liším od ostatních).
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 27.4.2005 > štětečka> Hehe, teď koukám, že tobě jsem taky vyčetla ceduli. No jo, jsem proti nim zaujatá, nemohla bych zasedat v porotě :)))
<reagovat 
 štětečka (Občasný) - 27.4.2005 > Janahe> mě tam ten naznačenej vtip se právě moc nelíbí,to mi na tom přijde to nehodně zajímavý
ty.....anticedulistko....tříbarevná..jedna..ts ts ts
<reagovat 
graves09 (Občasný) - 4.5.2005 > super - nadherna cb
Body: 5
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 24.10.2005 > tuhle si ukládám
líbí moc
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter