Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Adelaida
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 15.4.2005 (09:34:42), v časopise 10.7.2005







začalo to nevinně fotkou pro přátele/rodiče prcka...





undefined







...jenže tam jsem neskončila a začala si hrát dál...






undefined







...až vzniklo několik úchyláren...






undefined







...které rodičům ale raději posílat nebudu ;)






undefined




Poznámky k tomuto příspěvku
káda (Občasný) - 15.4.2005 >

pro mne jo


Doporučil 
<reagovat 
S.P. (Občasný) - 15.4.2005 > LÍBÍ SE MI PRVNÍ A DRUHÁ HODNĚ, NÁSLEDUJÍCÍ DVĚ VŮBEC. TAK HODNOTÍM PRVNÍ DVĚ.
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.4.2005 > S.P.> už mám reakce i od jinud a co kus, to jiný názor... tradičně.. :) díky. mám ještě úchylnější, ale ty zůstanou asi raději v šuplíku. ;)
<reagovat 
moogen (Občasný) - 15.4.2005 > Mě to přijde kompaktní..a myslím si,že i velmi zdařilé.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 15.4.2005 > Libi moooc... prvni jako vzdy podle me nejlepsi (ale mozna to je tim, ze mi zrovna sviti na monitor slunicko :-)... ty ostatni pusobi docela hruzostrasne, coz jak koukam byl zamer, takze taky dobry... :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
adilila (Občasný) - 15.4.2005 > Tomu říkám zestárnout během okamžiku:)
Body: 5
<reagovat 
gongey (Občasný) - 15.4.2005 >

...miluju úchylárny :o ) (taky první dvě, poslední docela)

 

p.s. chci vidět šuplík. mimochodem mám jednu úchylnou fotku z porodu sněhuláka, vyměním :o )


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.4.2005 > gongey> Tobě skoro vše, ale tohle raději ne. ;) Možná to dotáhnu a vystavím, tak aby jsi se mohl těšit. ;)
<reagovat 
Bellis (Občasný) - 15.4.2005 >

Super.

Řekla bych, že jsou všechny povedené. Líbí se mi i zabarvení.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 15.4.2005 >

z ty posledni moc nezbylo, colorovani se mi libi ... 4 ++


Body: 4
<reagovat 
TomasW (Občasný) - 15.4.2005 >

První a poslední jsou naprosto super!!!! MOOOOC dobrá práce:)

Dávám 1000 bobků:)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.4.2005 > TomasW> "první" je myšlena ta fotka nebo první grafika (druhý obrázek)? díky!
<reagovat 
 TomasW (Občasný) - 15.4.2005 > Mishka> 

"první" jsem myslel tu fotku....


<reagovat 
jeremy (Občasný) - 15.4.2005 > mě se líbí až ty poslední dvě, miluju děti mňammmmm
Body: 5
<reagovat 
výtvarnice (Občasný) - 15.4.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 15.4.2005 >

Skvěle!!!

Hodnotím tu první, ale hraješ si pěkně


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Sallome (Občasný) - 15.4.2005 >
Body: 5
<reagovat 
tomash (Občasný) - 15.4.2005 > nemám nic zkalibrovanýho, mám tu hodně slunce, ale stejně je to fajnovka;) pro mě asi první dvě a kombinace druhýho a třetího:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
romulus (Občasný) - 15.4.2005 > Moc hezký..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář afro - 15.4.2005 > Zajímavý vývoj... pro afriku první a poslední.
<reagovat 
Regio (Občasný) - 15.4.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 15.4.2005 > první je skvělý foto, druhý si nelíbí vůbec, třetí je docela malý psycho :))) no a poslední je takovej wallpaper nebo plakát coming soon :p ale má to nejlepé laděné barvy jen mi tam vadí ten kus sedačky a sířznutá fotografie v černé vlevo zhruba na středu
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.4.2005 > Absolute> ten kus sedačky je koleno mámy ;) mi to tomu právě dávalo ještě větší psycho, jako ucho toho podivného stvoření ;)
k problému s přechodem fotky díky, já na tom dělala v noci hodně mrtvá a tohodle jsem si nevšimla... až díky tobě jsem si stáhla kontrast a zesvětlila a vylezlo to.. už jsem to narychlo z nejhoršího opravila... naštěstí lidi očividně nemaj světlejší nastavení monitoru než já :)
<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 15.4.2005 > Mishka> jasný to se mi stává docela často, spíš je to nepozorností. já mám monitor polazenej ale nejlíp tyhle věci checkuju doma na LCD kde je ten kontrast a brilance barev opravdu hodně znatelná.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.4.2005 > Absolute> taky mám docela vykalibrováno, ale jiný věci vidím v noci, jiný za světla, jiný přes žaluzie.. to se občas pak člověk diví, jak jinak to vypadá za pár hodin.. :)
<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 15.4.2005 > Mishka> máš rechta!
<reagovat 
 BulvaR (Občasný) - 15.4.2005 > Mishka> Moooc pěkný, ale ta poslední je naprosto SUPER! Koukám jak puk, jaxi umíš hrát. Asi se začnu učit fotit. Bude ještě něco podobného?:o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 čtenář mishka - 15.4.2005 > BulvaR> doufám že ano :)
<reagovat 
 BulvaR (Občasný) - 15.4.2005 > čtenář> :)))))) už se těším.... :) A ještě jednou, sorry za tu trojjedinou fotku, nebylo to schválně:)
<reagovat 
net (Občasný) - 15.4.2005 > povedená práce, zírám, co se dá z takového človíčka vytvořit
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 toono (Stálý) - 15.4.2005 > netinka> a co teprve ho vytvorit..
<reagovat 
wopi (Občasný) - 15.4.2005 > kromě té druhé, ta je podle mě o ničem, SUPER
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 16.4.2005 > Ziram na to ted jeste jednou (na poradnym monitoru) a je to docela psycho... libi se mi to ted po par sklenickach vina jeste mnohem vic nez dopoledne v praci...
Mas docela dobry sklony, ale... no taky mam sklony k morbidite... :-)
Je to vazne pusobivy... doporucuju a ukladam
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 15.4.2005 > Tedy já nechápu všeobecné nadšení, fotka se mi líbí, ale to ostatní by se dalo shrnout pod označení Noční můry těhotných. Běhá mi z toho mráz po zádech, možná se mi bude zdát o deformovaných novorozencích.
<reagovat 
 romulus (Občasný) - 15.4.2005 > Janahe> Myslíš? S tím co píšeš docela souhlasím,ale na druhou stranu je to pro mě celistvé a velmi zajímavé. :)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 15.4.2005 > romulus> Nemyslím, to není záležitost myšlení ale pocitů. Na mě z toho jde hrůza. (Možná celistvá hrůza? :)))
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 15.4.2005 > Janahe> mnoo, proc by se nadseni melo vylucovat s behanim mrazu po zadech? kazdopadne pekny sny:)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 15.4.2005 > tomash> Samozřejmě se nemusí vylučovat. Obecně. Ovšem v tomto případě se pro mě vylučuje. To je jedno, jen mě překvapuje, že jsem asi jediná, tak teď nevím, jestli tu jsou samí zvrhlíci nebo jestli já jsem vadná.
(Já myslím, že jste zvrhlíci! Tak.)
<reagovat 
 BulvaR (Občasný) - 15.4.2005 > Janahe> Jsme zvrhlící.... a ty seš vadnej zvrhlík.... :o) Ale nic si z toho nedělej..... :)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 16.4.2005 > Janahe>

Ano, je to trochu morbidní, vím, proto jsem psala, že to rodičům malé Adélky raději nebudu posílat a že ze mě lezly "úchylárny". Ale jak jsem tvořila a začlo se to ubírat tímto směrem, nebránila jsem se tomu. Holt jednou to jsou romantické kýče ala Bez Tebe, jednou nostalgie jako Dědovo a Tears drop to heaven, pak sexistická série Ptáci a občas něco morbid ala grafika F*cker či tohle. Jsem grafik a nebráním se různým náladám, cestám a formám. Naopak, jsem vděčná, že ze mě lezou věci různorodé a že občas i někoho vyvedou z míry. ;)

Ale třeba do podobných výtvorů mám morbiditou ještě fakt daleko: ;)

http://www.seempieces.com/gallery/strappingyounglad/index.html

http://www.seempieces.com/gallery/luxocculta/xluxocculta1.html

http://www.grafika.art.pl/show.php?nick=xenka&img=1046642303.jpg

http://www.grafika.art.pl/show.php?nick=xenka&img=1046368324.jpg


<reagovat 
 tomash (Občasný) - 16.4.2005 > Janahe> tak zatím to pro Tebe vypadá nadějně - aspoň teda já, Mishka a BulvaR se mezi zvrhlíky počítáme:)

nicméně zas tolik zvrhlý to nejni, skákni třeba na gigera:)
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 16.4.2005 > by mně zajímalo co si o tom myslí to děcko...na každé asi něco jiného.Jen si hrej.
Body: 5
<reagovat 
DominikR (Občasný) - 18.4.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
onoseto (Občasný) - 19.4.2005 > !!!
Body: 5
<reagovat 
čtenář buryzon - 20.4.2005 > je to stejně zástupce šedých.Má moc velké oči.
<reagovat 
Gooood (Občasný) - 20.4.2005 > nÁDHERNÁ HOLČIČKA
Body: 5
<reagovat 
Vivaldina (Občasný) - 22.4.2005 >

první a poslední jsou super ...


Body: 5
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 26.4.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
memory (Občasný) - 27.4.2005 > DRSNY nema to chybku ;] ta posledni mi pripomina Gluma (nebo jak se jmenuje)
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 27.4.2005 > memory> :)) jj, uplnej Glum :) díky
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter