Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Život není článek vystřiženej z časopisu
Autor: Marfusha (Občasný) - publikováno 15.4.2005 (08:37:06)

Já nejsem plakátová krasavice vystřižená z úvodní stránky módního časopisu. A nejsem a ani nebudu nikdy paní Dokonalá.

     Můj hlavní problém neni jestli mam francouzskou (nebo jakou) manikůru opravdu tak skvěle provedenou, jak píšou v mym "oblíbenym" časopise. Snad mě víc zajímá jestli mam zrovna nehty vůbec nějaké. Netrápí mě jak zbalit mého vyhlídlého miláčka za 5dní i s bonusem, ale spíš mě tíží otázka, zda -když jdu se svým PSÍM miláčkem na procházku- stát či jít, když vykonává svou potřebu, zda ho tím rozptyluji, zda čeká že půjdu či snad jestli se na mě nekouká jak na "úchyláka".

     Ty hadříky v časopise jsou fakt úchvatný. Ale nejsou příliš levný? Dva tisíce za takovej nátělník? No promiňte, ten vyhrábnu i u mamky ve skříni. No co, teď je to moderní, takže jako manažerka, desingérka , no prostě jako hodně peněz vydělávající žena (v dnešní době, přece nejsou osoby, které by si vydělávali jen minimální mzdu, to nevíte? Já jsem si tim skoro jistá, protože v časopisech se o takovejch nepíše... a basta!) si to prostě můžu dovolit.

     Snít si můžu, ne? To že vydělávám devět tisíc čistýho, to stejně nikoho nezajímá. To že z toho ještě platim nájem, jídlo a vůbec život? Stejně se očekává, že budu nosit "in" věci a každopádně nebudu  v ničem ani trochu pozadu. S holkama v práci si budu povídat, jak se mi nechce do Itálie, protože tam je děsně špinavá voda. (Copak se dozvědi, že tam nejedu, protože na to nemam?) Do Řecka taky ne, tam se chystáme přeci s přítelem. (Řikat jim, jak jsme na Mácháči spokojený asi stejně nemá cenu) No a někam dál? Vždyť se mi přece dělá z dlouhýho cestování špatně! Přece bych se někam netáhla...

     Když se kouknu do našeho dámského časopisu, zjišťuju, že mam hrozný vlasy, tlustej zadek, spadlý víčka, nedokonalýho partnera, taky děsný džíny (který už jsou mimochodem celý DVA měsíce mimo módu!!!)a můj život je vlastně na dně.

     Na toho krasavce naproti v tramvaji, co má svaly větší než všichni z Komanda dohromady, stejně nepůsobí moje důsledné pomrkávání, jak radili v časopisu. A výsledek to má ještě opačný, protože mě pustil sednout, snad jako kdybych byla postižená?! S kamarádkama si nevyrazíme na nákupy do New Yorku, i když je to s radama slečen redaktorek tak jednoduché. A ani si neudělám víkend plný zdraví a krásy a budu ráda, že si aspoň vytrhám obočí podle nejnovějšího návodu a že snim aspoň rohlík se salámem za celej uspěchanej den.

     Víte co? Kašlu na to, jdu si dřepnout na můj polorozpadlej gauč (koupenej za stovku od jednoho chlapa, to je co?!), spočítám si všechny úspory a pak půjdu, koupím všechny "inspirující" časopisy v celé Praze. A pak? Pak je spálím a budu si žít, jak chci a budu mít klid. A budu se smát. A třeba? Třeba vydám svůj vlastní antimódní časopis.

     Jen... snad to všechny ty Pražandy přežijou.



Poznámky k tomuto příspěvku
maxima gali (Občasný) - 15.4.2005 >

aj sobrančania

 

konečne niečo z tohto štýlu

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 15.4.2005 > Dobré.
Body: 5
<reagovat 
Fous (Občasný) - 15.4.2005 > ale ano, dobré, proč ne.
Body: 5
<reagovat 
j'en ai marre (Občasný) - 15.4.2005 > Myslim, ze to prezijou :-). Trochu mi v tvem psani chybi nadhled - ten bych u fejetonu cekal. Jak sama rikas, chtela jsi se "aspoň trochu a co nejrychlejš se vybít". Ocenil bych v tomto zanru take lepsi cestinu. Tema je to take trochu proflakle.
Body: 3
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 16.4.2005 > A víš co? Máš recht!
Body: 5
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 18.4.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 19.4.2005 >


Body: 2
<reagovat 
zirael (Občasný) - 15.4.2005 > pražanda to nepřežila
Body: 2
<reagovat 
 Marfusha (Občasný) - 15.4.2005 > zirael> Holkám se to vůbec asi bude líbit míň, jak logické:) Ženský no...
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 18.4.2005 > Marfusha> to nejni o holkách, ale o tom, že je to mizerně napsaný
Body: 2
<reagovat 
 Fous (Občasný) - 20.4.2005 > Emmet_RAY> Ja myslim ze autorka to s temi zenskymi nemyslela zle, nejspis to byl vtip. Nebyl bych tak kriticky. Navíc je az umeni vyvolavat v lidech tak rozdilne pocity, hemzi se to tu dvojkami a pětkami to je opravdu neobvykle:-) A pokud to psala tato divka o hodine pak ma me uznani a kdybych mohl dam ji znovu pet bodu.
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 23.4.2005 > V podstatě souhlasím s bobrem. Ono to není úplně nejhůř napsané, ale k tomu, aby to opravdu byl fejeton, chybí jednak vyšší jazyk a nadhled.

Že to bylo napsané o hodině ve škole nás nemusí zajímat, to je osobní věc autorky:)
Body: 3
<reagovat 
čtenář kolemjdoucí - 8.5.2005 > emmet ray - jak tak koukám na ty tvoje příspěvky k dílům ostatních - člověk by řekl, že sám budeš psát jako bůh. tak jsem to zkoukla a jsou to samý zpatlaniny - škoda to číst.
co je tohleto za server, kde redaktoři jsou lidi, co neumějí psát? nechápu.
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 31.7.2005 > já bych taky něco přidal aby to dobře hořelo.
Body: 5
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 15.4.2005 > A....? dobrý průměr, řekla bych
Body: 3
<reagovat 
 Marfusha (Občasný) - 15.4.2005 > Quotidiana> Víš, možná to vypadá, že si hraju na nějakou pózu, ale já s tebou naprosto souhlasim. Psala jsem to z čistě sobeckejch důvodů: aspoň trochu a co nejrychlejš se vybít. Ani sem si to po sobě nepřečetla a psala to o hodině informatiky (neni to přímo o mě, že!), takže ta kvalita je dost hrozná. Jenže to netvrdim, že to umim líp.
<reagovat 
 krindy (Občasný) - 31.7.2005 > Marfusha> beru to, nebaví mě příliš pilované věci ......ty neuklízíš po psovi?
Body: 5
<reagovat 
 Marfusha (Občasný) - 1.8.2005 > krindy> No abych se přiznala tak ne, ale jak bych to řekla... Bydlim na vesnici a se psem chodim na procházky do lesa. No a předpokládám, že tam se to ani neočekává:))
<reagovat 
brouk (Občasný) - 16.1.2006 > Možná to není pro znalce stylisticky čisté. Mě ale u toho, co čtu, zajímá obsah a je mi naprosto jedno, jestli se jedná o fejeton, nebo už o úvahu apod. Navíc jsem už mnohokrát zjistil, že i renomovaní autoři si s tímhle rozlišením zase takové starosti nedělají. A tahle věc mě oslovila, ač se možná jedná o téma profláklé. Je to i o mých pocitech, ač jsem chlap. Zdá se mi, že je to napsané upřímně, rychle a přitom ne blbě.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter