Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Hypnóza III
Autor: romann (Občasný) - publikováno 16.5.2001 (00:32:33), v časopise 16.5.2001
V hypnóze k bohu
Milan je duchovně vyspělý a má výrazně nadprůměrnou inteligencí. Odmítá jakoukoliv formu násilí a je vegetariánem. Protestoval proti obsazení Tibetu. Cvičil zen a snil, že jednou zažije satori, ale zajímal se i o jiné duchovní proudy. Chtěl vyzkoušet hypnózu jako prostředek k cestě k bohu. Díky vysoké hypnabilitě a duchovní hudbě byl brzy hluboko ve změněném stavu vědomí. Dal jsem mu sugesci, aby zavolal Boha a požádal Ho o vstup do Něj. Jeho výraz se začal měnit. Byl plný vznešenosti a harmonie.
Jaké to tam je, zeptal jsem se ho po chvíli. Vyrušilo ho to. Chvíli marně hledal slova a pak řekl udiveným hlasem, že Tam není čas. Pak se zase věnoval vnímání své nové zkušenosti. Překvapilo mě to, jen málo lidí se může tak snadno přesunout asi polovinou vědomí do božského světa.
Chtěl bys v tomto stavu být častěji? Kýval hlavou, že ano. Co bys musel udělat? ”Očistit se.” Opakoval, co mu Bůh napověděl. „Jestli chceš, tak o to požádej,“ nabídl jsem mu volbu. Požádal a jeho hrdý vznešený výraz se začal měnit, prožíval bolest a tíhu toho, co vnímal. Postupně se sesouval na židli. Začal vyprávět o svých minulých životech. Byly hrozné, temná magie, zlo a agresivita. V jedné inkarnaci za ním chodili lidé aby za peníze zaklel jejich nepřátele. V jiné jako žena pral prádlo v zamrzlé řece, pak se pohádal s rodinou a pobil je pohrabáčem a byl za to otcem zabit. V dalším za to umíral na černou nemoc.
Prožil i život v nepříjemném nižším astrálním svitě, kde vládl chlad. Milan poznal, jak obrovskou má karmickou zátěž, protože jako hlavní obětní kněz olmécké kultury rituálně zabil mnoho set zajatců. Krev tekla po pyramidě, když jim zaživa vyjímal srdce. Bylo pro něj o to hrůznější, že vše prožíval jako věčné. Pak ležel na zemi a v křečích se rozplakal. Naříkal, že si uvědomuje, kolik temného je v něm a jak se toho nechce vzdát.
Po hypnóze nebyl několik hodin schopen stát na nohou, u srdce cítil kruté bolesti a při každé vzpomínce na ni se rozechvěl. Prožitky se mu vracely. Bylo to bolestivé, ale terapeuticky účinné. Až po několika dnech se jeho psychika zklidnila. Zčásti se vyrovnal s tím, co v sobě našel, zčásti na ni chtěl zapomenout. Ví, že se musí definitivně rozhodnout, co chce udělat. Je otázkou jak to dopadne, zda bude mít zájem pokračovat v psychoterapii, nebo vše uzavře do třinácté komnaty. V podobných případech se lidé spíše rozhodnou pro to druhé, ačkoliv tato zpověď vedená nadvědomím kombinovaná s ponorem do božského je velmi účinnou psychoterapií.
Milan mi o svém prožitku později řekl: ”Pocit božské Dokonalosti je úžasný, ale špatně se popisuje. Prostě tam nebyl náš čas, ale jiný, spíš Věčnost. Jsi Tam a jen TAM jsi. Nepopsatelné. Hrdost a vznešenost jsou hodně slabá slova, je to úžasné, velkolepé. Ani statické ani dynamické a současně oboje. Člověk tam úplně zapomene, co vlastně byl. Následující očištění nebyl ale příjemný pocit.”
Další hluboké ponory do božského spojené s bolestivou psychoterapií na dni duše již prováděl sám pomocí autosugesce. Stal se uzavřený a zamlklý, myšlenkami se stále dotýkal bolavého vědomí hrozných hříchů, jež spáchal. Chtěl by se očistit, aby mohl prožívat onen krásný božský stav. Tak silné zatížení magií je však příliš nebezpečné. Pokud by se jeho schopnosti uvolnily, byl by velmi nebezpečný sobě i jiným. Až po několika životech by bylo bezpečné pracovat s mystikou.
Když božské síly viděly jeho velký zájem, naznačily mi, že bych mohl požádat dvanáctou dimenzi – Koordinátora Stvoření o zásah. Rozdělením jeho psychiky na sektory by bylo možné pokračovat. Příliš temné by se zablokovaly a pracovalo by se jen s těmi světlejšími. Rozhodl se pro tuto radikální psychoterapii, jež bude dlouhodobá a bolestivá. Povede ho INRI, předstupeň Krista, jež je specializován na tuto práci.
Již rok a půl ve dne i v noci trvají tyto terapie. Nejprve prožitek božského, pak znovuprožívání temné minulosti. Psychická traumata se projevují i ve fyzických bolestech v různých částech těla. Někdy upadá do ztráty naděje, že to vůbec kdy skončí a potřebuje podporu ostatních. Již daleko méně má svody ovládat druhé pro svůj prospěch. Postupně se jeho proces uklidňuje a stále více cítí v sobě božské. Učí se přijímat Jeho ohromující Jinakost, ale to je už jiná kapitola.




Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář xxx - 16.5.2001 > ...vnímám, velkou potřebu prohlednout, chtěla bych se dotknout, vnímat a vidět..kde bych mohla prožít hypnotickou očistu...bylo by možné, abych mohla prožít..?
<reagovat 
Buick (Občasný) - 16.5.2001 > Mňo jen doufám, že víš, co děláš... Abys ho tou hypnózou nepoškodil.

<reagovat 
romann (Občasný) - 16.5.2001 > xxx - to dělá Honza www.volny.cz/jhavelka my jen mystickou temnou noc duše
Buicku - nezapomen, že byl v rukou Boha a ten ví co dělá, sami to známe, vid anicko a Jedi....
<reagovat 
 čtenář melinea - 16.5.2001 > Buick> ...mohl bys rozvést tu myšlenku, jak by se mohl člověk hypnosou poškodit? máš jistě nějakou zkušenost...dost by mne to zajímalo, díky
<reagovat 
 čtenář xxx - 16.5.2001 > romann> "my jen... mystickou temnou noc duše?"... to jsou nějaké hypnotické metody?..či co?
<reagovat 
romann (Občasný) - 16.5.2001 > xxx- když chceš do mystiky, musíš projít očistným procesem. Ten se spustí a už sám jede - ve dne i v noci. Je řízen božskými silami. Čistí se magie, agresivita, sexualita, bláznivost, deprese, nechuť pokračovat. Vždy tak, že se sklon několikrát zesílí a zasvěcenec je veden k tomu, aby ho odmítl. Nejprve musí pochopit všechny vazby, jak a proč vznikl, proto se samy spouštějí regrese. Po nějaké době se sklon utlumí a zesílí se jiný a tak pořád dokola.
Doporučuji knihu sv.Jan z Kříže - Temná noc duše, nebo sv.Tereza z Avily Život.
Poškození hypnozou je samozřejmě možné, nic není úplně bezpečné, jen snad šachy... Musí se to umět.
<reagovat 
 čtenář melinea - 16.5.2001 > romann> Romane...mám několik otázek...
"když chceš do mystiky, musíš projít očistným procesem..."- takže když chceš, spustí se proces sám? nebo se mu musí nějak pomoci?
tím, že se sklony čistí, jak píšeš, tak je zesilován božskými silami? nebo se zesilují nějak řízeně ( zvenčí)..Kdo je zasvěcenec? to zní až kultovně?!?...
Může ty vazby člověk pochopit sám? potřebuje nutně vedení? a kdo je vhodnýk takovému vedení?...

já bych chtěla zrát a stát se "sama sebou", být spravedlivá před Bohem a žít v Jeho přátelství, být dobrým a vyrovnaným člověkem...
děsím se toho, že pod vlivem nějakých procesů očisty ze mne bude podivín a budu sama..

budu vděčná, odpovíš-li mi
s pozdravem Melinea

<reagovat 
romann (Občasný) - 17.5.2001 > melineo - ano, ale musis to myslet vazne, jinak to tva vyssi Ja nebudou brat važně. Oni celý proces vedou, jako vnitřní guruové, ty s nimi o tom denně mluviš.
Vazby můžeš pochopit, když to prožíváš, vidíš to jasně. Často je to ovšem málo příjemné. Jestli si někdo myslí, že mystika je příjemná zábava, není, je to hlavně psychoterapie. Mít trvale božský pocit je ale opravdu něco... Slunce v duši.
Bohužel si často představujeme duchovnost po svém, ale Oni to vidí jinak. Nemusíš se ale nikdy bát, jsou Dokonalí a mohou vše. Jistě se vzdálíš lidem, o to ale jde, ne? Jinak bys zůstala stejná. Sama nebudeš, najdeš si sobě podobné, nás už je 11. Přečti si mou knihu mystika.zip na http://diskuse.spirala.cz/messages/5/60.html?9883571
<reagovat 
čtenář marketa - 17.5.2001 > ale kazdy na to nema,ne? nebo je temna noc duse opravdu pro vsechny vazne zajemce?
Body: 5
<reagovat 
Jedi (Občasný) - 17.5.2001 > marketa: na ten proces, ktery popisuje Roman asi ( no asi urcite) kazdy nema, ale jinak Temna Noc se deje mnoha lidem

Roman: On vsechno zaridi..:-)))
Meli: zmenis se a kazdou chvili to bude neco jineho
a pokud se desis samoty tak natruc ji dostanes aby jsi ten strach vyresila
<reagovat 
Jedi (Občasný) - 17.5.2001 > Romann: Mystika je desna sranda...:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
<reagovat 
romann (Občasný) - 18.5.2001 > Jedi - jo, koukám, jak s tebou hází. Připiš něco
<reagovat 
Jedi (Občasný) - 18.5.2001 > Roman ja se zastavim...:-)))))
a neco napisu..:-))
<reagovat 
romann (Občasný) - 18.5.2001 > a přitom už o ní sv.Tereza z Avily pravdivě psala už před 400 lety... ale nejak se to necetlo....
<reagovat 
Anicka (Občasný) - 18.5.2001 > Romann: Aaaaale neeeeeeeeee... tenhle clanek bych uz nejradeji nikdy nevidela :((((((
<reagovat 
romann (Občasný) - 21.5.2001 > Anicka - ja také vim proč, ale šlo to jinak? Nešlo... :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter