Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
JÁ SE PŘECE O NIC NESNAŽÍM
Autor: manillea (Občasný) - publikováno 29.3.2005 (00:53:41)
Nesnažím se mít jakákoli přání a nesnažím se toužit, aby se již vyslovená splnila. Nesnažím se ubližovat. Nesnažím se omlouvat. Nesnažím se být někým jiným. Nesnažím se trestat. Nesnažím se někoho urážet. Nesnažím se závidět. Nesnažím se bát. Nesnažím se vidět jen chyby a nesnažím se je dělat. Nesnažím se mít na vybranou. Nesnažím se chválit. Nesnažím se být jaká jsem. Nesnažím se dělat radost. Nesnažím se litovat. Nesnažím se něco brát. Nesnažím se ukrývat. Nesnažím se smát. Nesnažím se stavět na hlavu. Nesnažím se utíkat. Nesnažím se křičet. Nesnažím se dívat. Nesnažím se trhat květiny. Nesnažím se něco chápat. Nesnažím se dívat a nesnažím se mluvit. Nesnažím se vyjímat. Nesnažím se něco dokázat. Nesnažím se někam dojít. Nesnažím se něco předstírat. Nesnažím se něco rozbít a nesnažím se něco spravit. Nesnažím se něco hledat. Nesnažím se něco chtít. Nesnažím se něco otvírat. Nesnažím se zacházet daleko. Nesnažím se podvádět. Nesnažím se zrazovat. Nesnažím se někoho milovat. Nesnažím se něco vědět. Nesnažím se něco dělat. Nesnažím se něco měnit. Nesnažím se něco psát a probůh…
…nesnažím se nikomu nic vysvětlovat. A ty to víš, chápeš a nesouhlasíš. Ale to je asi tak to jediné, co s tím můžeš dělat.


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter