Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Poslední let z kolekce Bílá holubice
Autor: Jennifer (Občasný) - publikováno 9.5.2001 (09:46:17), v časopise 14.5.2001
další ve sbírce>
Poslední let

Proč tenkrát,
když stála jsem na okraji
jak bílá holubice,
nevzlétla jsem vzhůru
do propasti smrti,
věčného zapomnění,
a proč teď
již nenalézám odvahu?


Poznámky k tomuto příspěvku
Lili (Občasný) - 9.5.2001 > Proč? Je lépe neznati odpověď.
Je to krásné zamyšlení.
Body: 5
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 9.5.2001 > Hmmm.... dobrý. *c) Moc dobrý.
Body: 5
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 9.5.2001 > Bez komentáře
Body: 5
<reagovat 
myšička (Občasný) - 9.5.2001 > Doufám, že oč smutnější je básnička, o to jsi Jeniffer ve skutečnosti veselejší.
Body: 5
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 9.5.2001 > no ... možná je lepčí, žes tu odvahu fakt neměla :o)
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 9.5.2001 > Sákra šel jsem se s pocitem, že se dozvím něco nového o Chalengeru a narazím ač sice mrazivě tématem ale milou báseň vlastně o životě...

ps: tale odvaha není řešení a vlastně to ani není odvaha ale spíš zbabělost
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 9.5.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 9.5.2001 > jo ale to JiKo záleží na tomjak to kdo bere....to samý jako kdo je blázen a kdo už není?

dávám jedna
<reagovat 
Ika (Občasný) - 9.5.2001 > Třeba je na co vzpomínat a třeba je ještě co sdělit a třeba je ještě co nalézt ...Líbí.
Body: 5
<reagovat 
čtenář Martina Opl. - 10.5.2001 > Souhlasím s Hudsonem. Je to velmi pěkné...:)
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 11.5.2001 > "zapomnění"!:) jinak se mi básnička moc líbí, je dobrá na zamyšlení:)
Body: 5
<reagovat 
Jennifer (Občasný) - 12.5.2001 > Jasně, že "zapomnění". Omlouvám se za "překlep". :o) Jinak všem díky za reakce.
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 14.5.2001 > Mozna tu odvahu radsi ani nehledej...
Body: 5
<reagovat 
Paula (Občasný) - 15.5.2001 > Hrube s Jikem nesouhlasim....sebevrazdy v zadenm pripade neni zbabelost...co smrtelne nemocni???? Nemaji pravo uniknout sve bolesti??? Myslis, ze ti co chteji zemrit jen proto, ze nechteji dal snaset tu ukrutnou bolest jsou srabove????? To je dost necitlivy, nebo jsi se alespon nad svym vyrokem moc nezamyslel...v zadnem pripade bych neprala nikomu aby prozil jakoukoliv bolest, v ktere jedine co by si pral by byla smrt vysvobozenim....nebudme tak egoisticti...to, ze se to nedeje prave nam jeste neznamena, ze to neexistuje a ze nekoho to prave nepotkalo....zamysleme se...
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 15.5.2001 > Takové situace se dají asi těžko hodnotit,když jsme je NAŠTĚSTÍ neprožili, Paula má v něčem pravdu. Nicméně podle mne ani nemocný není oprávněn o sobě v této otázce plně rozhodovat. Život má prostě hodnotu života. Představ si, že trpíš bolestmi, které třeba lékaři ví, že po dané léčbě ustoupí. Co když Ti to ale někdo zatají? Ćlověk tak rozhodně o své smrti a přitom tu mohl, kdyby takovou pravomoc mu nikdo nedal, ještě žít. Nicméně myslím, že tu už jen opakuji to, o čem ta samotná básnička,která je v tomto mistrovsky zpracovaná, je:)
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 15.5.2001 > Paula: nuž přiznám, že jsem vzal v úvahu pouze možnost pomýšlení na sebevraždu ze zklamané lásky.
Jinak co se týče euthanazie souhlasím s ní.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter