Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 29.5.
Maxmilián
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
OPADANÉ (touhy pod kostelem)
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 11.3.2005 (11:15:32)


 Mishka (Občasný) - 14.3.2005 > Tanzdebil> je neustále poučné jak různé věci různí lidi berou naprosto jinak.
1) kondom mi nepřijde vůbec vulgární věc a ani nijak extra provokativní.. už vůbec ne k pubertálnímu uchichtávání se... to napadá Tebe, tak jak to asi bude.. ;)
mi se to líbilo v tom spadaném listí.. proste Opadané... jeden z dalších listů... a zvlášť, když to bylo metr od kostela... prostě se mi to esteticky líbilo.. kdyby to leželo v létě na trávě, tak mě to nezaujme...
2) kolekce "Ptáci" je prostě kousek z mého sebevyjádření a já si za tím stojím. I péro pro mě může být zajímavý motiv, do kterého mě baví investovat čas a nápad. Tam už jsem s provokací čekala, byť nebyla prvotní impuls. Mysli si o tom co chceš, já si budu tvořit dále co chcu, i když to některé může iritovat.
Každopádně díky za názor.
3) reagovat přímo Tobě jsem neměla potřebu, nijak jsem nad tím nebrblala, nebylo Ti co říct...
Gongey reagoval na Tvou zprávu, tak jsem reagovala na to, co psal on...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Mishka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter