Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
OPADANÉ (touhy pod kostelem)
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 11.3.2005 (11:15:32)

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
S.P. (Stálý) - 11.3.2005 > KDO HLEDÁ, NAJDE. :O)
<reagovat 
melront (Občasný) - 11.3.2005 > Sice na zeď bych si tento obrázek nedal, ale líbí :)
Body: 5
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 11.3.2005 > V Pionýru se říkalo: kdo je připraven, není překvapen :-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.3.2005 > Strážce_majáku> :) tihle opravdu připraveni byli ;) bylo to metr od boční zdi kostela ve Vršovicích... a o kousek dál ta použitá část... buď Jesus zavíral oči nebo tleskal s radostí (nebo erekcí? ;))
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 11.3.2005 > Mishka> :))) líbí se mi... ehm... barvy :)
Body: 5
<reagovat 
jeremy (Občasný) - 11.3.2005 > líbí kaugummi
Body: 5
<reagovat 
Regio (Občasný) - 11.3.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Biankka (Občasný) - 11.3.2005 > líbí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Biankka (Občasný) - 11.3.2005 > doufám že si nikdo nebude myslet že sem náká....když to doporučim
<reagovat 
 DominikR (Občasný) - 11.3.2005 > Biankka> nenechám tě v tom ;)
oceňuji "barevnost"
Doporučil 
<reagovat 
ooooo (Občasný) - 11.3.2005 > líbí se mi to. Hezky tmavé ...a chudák, kdo to ztratil
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.3.2005 > datel> :)) on to neztratil, on to tam použil a obal i obsah pohodil ;) pro někoho chudák, pro někoho king ;)
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 11.3.2005 > Docela libi, ale pusobi to trochu vykomponovane, neumim si predstavit, ze by to tam takhle opravdu lezelo...
Tusim tam nejaky filtr... mozna by to bylo lepsi bez nej, ale barevnost je super, libi se mi, ze je to tak tmavy a kontrastni.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.3.2005 > Zuzzz> :) ahoj pani, opravdu to tam takto leželo :) Tobě bych nelhala! ;-O byť prosinec 2003, nebylo sněhu, všude plno listí a v něm toto.. ano, barvičky i ty proužečky dolazeny... původně jsem chtěla jen klasik čb fotku, ale chvíli jsem si hrála a takto temnější se mi to zdálo lepčejší
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 11.3.2005 > Mishka> Hm... jsem si pak rikala, ze bys tam asi tezko srovnavala listecky :-) ... kdyz ono je to az neprirozene hezky, mozna si to mohla trochu rozcuchat... :-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.3.2005 > Zuzzz> ono mi to tak hezky poskládané nepřišlo, až včera, když jsem po tom sáhla a trochu řízla, tak se to trochu vylouplo jako strojené
<reagovat 
tomash (Občasný) - 11.3.2005 > brr, venku v prosinci...:)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.3.2005 > tomash> nevíš, co je vášeň! ;))
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 11.3.2005 > Mishka> ...začínám tušit!:) tož večerní romantika u kostela je nebezpečná:)
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 12.3.2005 > Fotit bordel na ulici je dobrá zábava, ale moc z toho neleze- tam jde akorát o ten Durex, pak se můžeme hihňat a házet smajlíky za každý slovo. Tuhle část tvé tvorby, tuhle páralovsky slnušnonechutnou chichotavou dvojsmyslnost, považuju za docela ubohou. Bez urážky.
Body: 3
<reagovat 
nikkaela (Občasný) - 12.3.2005 >
Body: 3
<reagovat 
AdaMM (Občasný) - 14.3.2005 >
Body: 5
<reagovat 
gongey (Občasný) - 13.3.2005 > všímám si, jak, když něco předvedeš, už ti nikdo neodpustí drobné legrácky, kterýma si zlepšuješ náladu. pro mně dobrý :o )))
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.3.2005 > gongey> tak tak, ale i to je názor a je zajímavý. ale je to vlastně i pocta, když si nasadíš sám nějakou laťku, která se zdá ostatním vysoko a tak Tě nepustí, když jsi v jejich očích pod ní...
<reagovat 
 Přítel antisvěta (Občasný) - 14.3.2005 > Mishka> Za sebe bych rád upřesnil, že nejde o žádný laťky, ale prostě se mi hnusí tenhle styl obecně. Hihi, kondom, hihi. Je to taková pokrytecká, jakobyslušná sestřička porna (to je mi mnohem sympatičtější, protože svou ubohost a debilitu alespoň nezakrývá). Tohle neber osobně a netýká se to ani tolik tohoto díla, ale určitě těch tvých čuráků- lízátek a tun vtipností, co se točí magazíny... Jinak něco podobného říká kdesi u tebe al- ash a právě to bych podepsal. Zbytečnost to řešit, ale trochu mě to dopaluje, navíc i to, že reaguješ na moje kecy v poznámce svému souputníkovi a ne mě... nepodívat se sem náhodou, o tvé interpretaci se nedozvím.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.3.2005 > Tanzdebil> je neustále poučné jak různé věci různí lidi berou naprosto jinak.
1) kondom mi nepřijde vůbec vulgární věc a ani nijak extra provokativní.. už vůbec ne k pubertálnímu uchichtávání se... to napadá Tebe, tak jak to asi bude.. ;)
mi se to líbilo v tom spadaném listí.. proste Opadané... jeden z dalších listů... a zvlášť, když to bylo metr od kostela... prostě se mi to esteticky líbilo.. kdyby to leželo v létě na trávě, tak mě to nezaujme...
2) kolekce "Ptáci" je prostě kousek z mého sebevyjádření a já si za tím stojím. I péro pro mě může být zajímavý motiv, do kterého mě baví investovat čas a nápad. Tam už jsem s provokací čekala, byť nebyla prvotní impuls. Mysli si o tom co chceš, já si budu tvořit dále co chcu, i když to některé může iritovat.
Každopádně díky za názor.
3) reagovat přímo Tobě jsem neměla potřebu, nijak jsem nad tím nebrblala, nebylo Ti co říct...
Gongey reagoval na Tvou zprávu, tak jsem reagovala na to, co psal on...
<reagovat 
 Přítel antisvěta (Občasný) - 14.3.2005 > Mishka> Fajn, tak něco takového jsem čekal. 1) Ta obratná narážka... naznačuj, co je libo, ale pak se třeba podívej na to, co tu smolí ostatní. Jestli tohle není hihňání, tak nevím (slovo "pubertální" sis přidala ty).2) tebe to zajímat může eseteticky a já taky netvrdím, že je to hrozná fotka... Nic, už mizím, můžete se dál poplácávat po zádech.:)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.3.2005 > Tanzdebil> :) i takovéto názory jsou pro mě zajímavé, určitě má každý právo říct, že se mu to či ono z toho či jiného důvodu nelíbí a to je pro mě přínosné. ale z Tvých slov jsem cítila jakoby aroganci, opovržení resp. potřebu mi to natřít... alespoň já i u příspěvku, které se mi nelíbí běžně nepoužívám slova jako debilita, ubohost, čuráci... asi je to prezentace Tobě blízká, ale na mě působila dost útočně a neadekvátně za to, že se Ti můj příspěvek nesedí. tečka.
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 16.3.2005 > :-))
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 18.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter