Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
že láska se nemá krást
Autor: ouvej (Občasný) - publikováno 7.2.2005 (08:47:58)

vysílala jsem psy místo úsměvů

panáčkovali úslužně

že jsem tak rozprostřená

kolíbka

 

a můj milenec se zatím otíral

plenami svého nezrozeného potomka

a pak ty pleny podal dál

nezkušeným rybám

prý aby se vytřely

 

a narodil se

z leknutí

šakal    a vyl a skučel

že láska se nemá

 

krást



Poznámky k tomuto příspěvku
hajka (Občasný) - 7.2.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 7.2.2005 > láska se nemá zbůhdarma krást .... přesně tak
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 7.2.2005 > *
<reagovat 
hrbol (Občasný) - 7.2.2005 >
Body: 5
<reagovat 
fff (Občasný) - 7.2.2005 > pšoukneš... to slovo mi bylo protivný už ve školce...

bodoval bych +-3
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 7.2.2005 > zkrveživ> Máš pravdu, vymazala jsem to.
<reagovat 
fff (Občasný) - 7.2.2005 > jo
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 7.2.2005 > kch kch... já věděl, že sem nemám chodit ;-))
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 7.2.2005 > Emmet_RAY> a proč že si to děláš?
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 7.2.2005 > ouvej> to ten název - to máš jako "při vstupu na tento pozemek hrozí smrt zastřelením" - taky člověk nutně začne uvažovat co za tím plotem asi bude ;-)

<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 7.2.2005 > Emmet_RAY> 

ale di ty, kecko, ten název zase tak provokativní není.

 

a navíc, možná se mi to zdá, a nechci se o tom přesvědčovat, ale mám pocit, že občas k mým dílům zavítáš, že by z čirého masochismu?


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 7.2.2005 > ouvej> je fakt, že nedávný Ewonneho "Hraji pasiáns se svými zážitky" byl jinej pocuc

ee - nezavítám - co sem se zařek, tak jsem udělal asi jednu či dvě výjimky

ale k jistému duševnímu masochismu sklony mám - asi jako každý introvertní submisiv .-)
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 7.2.2005 > Emmet_RAY> 

trdlo, trdlíčko, introvertní submisive s rozeřvanou tlamou :-))

 

máš to dělat jako Blondýna, ale nejen ona, ta si takové ty vyložené "melšpajzy" vyzobává a schovává, aby se mohla po večerech pochechtávat.

 


<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 7.2.2005 > Emmet_RAY> 

Na ten pasiáns jsem jukla - porovnáváš neporovnatelné. To za prvé. Za druhé, myslím, že pocuců se tu objevilo v daném časovém úseku daleko více. Proč ti uvízl v hlavě ten Ewonnův a nyní můj?  potutelně mrkám.

 

 


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 7.2.2005 > ouvej> asi proto, že vás mám rád :)
- taky potutelně mrkám ;-)))
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 7.2.2005 > Emmet_RAY> Já si to myslela.
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 7.2.2005 >

Byla to pecka. Škoda, že jsi vymazala i ten konec. To bych se raději smířila s tím pšouknutím. Mělo něco do sebe. Ale stejně je to paráda, i když ta první verze se mi líbila ještě o chlup víc.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 7.2.2005 > Naty> 

To myslíš vážně? Já jsem totiž stran toho svého spisánkování absolutně neschopná hodnocení. Takže poté, co tu zavítal emmet se svým kch kch jsem měla chuť to okamžitě mazat, pak mi Zkrveživ aspoň naznačil, co se mu nelíbí...

 

Každopádně děkuji. Takhle to má zase úplně jiný význam, že ano?


<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 7.2.2005 > ouvej> Určitě. Ta původní verze byla syrovější, působila jako naráz vydechnutá, bez cenzůry. A pokud jsem ji pochopila správně, byla mi bližší.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 7.2.2005 > Naty> No jo, bylo to bez cenzury - a právě proto si pak vždycky říkám, že mi přestává fungovat sebereflexe. Ne všechno, co ukáknu, musím publikovat v té podobě, jak napsáno někdy okolo půlnoci. :-)))
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 7.2.2005 > ouvej> Nic si z toho nedělej. Já jsem nad svýma věcma úplně bezradná. Dávám sem všechno, bez výběru. Nikdy ani netuším, co zabere. To, o čm si myslím, že by mohlo, prochází téměř bez povšimnutí, a to, co si myslím, že musí propadnout, má najednou spoustu ocenění. Kolikrát jen zírám. Jen občas se stane, že se já i čtenáři shodneme na tom, co zaujme.
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 7.2.2005 > Naty> 

u mě je to podobně

už jsem se s tím v podstatě vyrovnal, ale názor si tím moc formovat nenechám

 

myslím, že časo zaberou věci ne protože jsou kvalitnější, ale že se víc trefí do OBECNÉHO vkusu

 

ale to je obecný rozpor mezi kvalitou a popularitou (což teď zní nějak nabubřele, ale co by)


<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 7.2.2005 > ariel> 

vítám tě, arieli, jo - obecný vkus, to je ono.

 

Jinak, když už jsi tady, taky bys mohl utrousit slovo směrem k tomu textu nahoře, i když tedy tomu prý nerozumíš.


<reagovat 
ariel (Občasný) - 7.2.2005 > jsem sice přítomen, ale na některé věci, které mi nejdou tak samy od sebe, si musím udělat čas... po seminární práci o vztahu motivace a seberealizace :-)) 
<reagovat 
Fea (Občasný) - 7.2.2005 > :-)
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 7.2.2005 >

tebe je právě těžko hodnotit, když se neumíš hodnotit sama... podle mě se to tam projevuje... jakási neohraničenost

je příznačný že máte s kalais podobnej vztah k mým věcem, vy jste dvě neohraničené, a já zase moc

 

možná 4-5?

 

taky nemám rád slovo pšouknutí, ale tu původní verzi si nepamatuji


<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 8.2.2005 > ariel> 

Nezjednodušuj si tolik to své bádáníčko. Nemyslím si, že bych v tvorbě byla byť i vzdáleně něčím podobná Kalais, a ona to bude vnímat podobně. Velice podobně.  Navzájem máme k sobě - tedy ke své tvorbě - velice ambivalentní pocity. Třeba je to jako u sester, které jsou naštvané, když jim někdo řekne, že jsou si podobné.

 

Jinak - mám období nejistoty a období jistoty ( mluvím pořád o psaní) a vždycky jsou období, kdy mám pocit, že tahle báseň je to ono. Nemyslím si, že neohraničenost je to slovo, které by se hodilo ke mně, nebo Kalais. :-)


<reagovat 
 ariel (Občasný) - 8.2.2005 > ouvej> 

jsou to spíš jen návrhy... z nějakých důvodů nepatříš mezi ty, kterým bych se cítil schopen nějak radit... z nějakých důvodů, které přesně neznám, ale kterým se rád podřizuju

 

zvláštní odpověď, zdá se mi, a přesto se mi nechce psát jinou

 

:-)

 

 


<reagovat 
Irena s racky (Občasný) - 9.2.2005 > Otírat, vytřít, šakal. Nevím, jestli už to není velká schválnost. Jestli mám nějak dávat do souvislosti nenarození potomka, narození šakala. A žeby plodivá síla byla v plenách? A śakal, to je přece cosi nedobrého, mrchožrout.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 9.2.2005 > Irena s racky> hříčka - ano, cosi nedobrého.... se skrývá vespod.
<reagovat 
 Irena s racky (Občasný) - 9.2.2005 > ouvej> Vidíš, teď jsem ti to psala jinde – nedá se předat zkušenost. Ne čistá, ne jedním slovem. Ale zachuchlení slov... může evokovat jakési zachuchlení pocitů, které nějak kolem té zkušenosti obíhají, zahlujou ji.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 9.2.2005 > zajímala by mě teda původní verze...

já to vidím se šakalem náhodou dobře - na začátku psi-úsměvy, na konci šakal-bastard

tobě milenec syna nedal, nezkušené rybě však nadělil šakala, tak to vidím já ;o)
Body: 5
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 16.2.2005 > Kelly> vrátila jsem původní - bez pšouknutí šakala ovšem.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 16.2.2005 > Kelly> Interpretace dobrá, a ještě navíc byl mizera ženatej, echhh.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 21.2.2005 > ouvej> grrrrrr ;o)
dík za vrácení :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter