Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 29.5.
Maxmilián
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Manifest do lesa
Autor: tichotam (Občasný) - publikováno 5.2.2005 (23:03:01)


tichotam (Občasný) - 7.2.2005 > Mluvím o jemném pohybu ve vímání městcké i všeobecné anomie - odcizení. Příroda je stále více v povědomí jako ohrožená a každý rok se reálně měnící pod vlivem lidského působení. Zavírá do budoucna cestu ze dvaou stran: buď se začneme chovat k přírodě lépe a odstoupíme od trhového uspořádání světa blíž k přírodně, která se tímto pročistí... nebo se bude pokračovat v znečišťování a příroda přijde k nám v podobě kastastrof a bude také na dosah. Pak se myslím mění to, že už nejde jen o městské odcizení, ale víc o obecné odcizení v důsledku smazávání rozdílů mezi fyzickým městem a vesnicí. Propojování skrz internet telefony i dopravu je tak intenzivní, že je těžké být mimo a zároveň ve fungující komunitě. třeba ve vesnické komunitě. Vesnice je propojena... Ale to jsou moje laické pseudosociologické výmysly a říkám to tu jen proto abych obhájil co jsem myslel tím posunem nostalgie na který ses mne ptal... Je to pravdu osobní laický pozorovatelský názor. Myslím, že lidé od neustálého oddechu od formy, rozsahu, četby... si budou muset odpočivout a udělají to právě tak, že si přečtou třeba toho Homéra. Raději než zase ty zdi co se tu pořád opisují... Něco umného, hierarchického, malebného... Myslím že to chce tohle... odpočinek od uvolnění. Ostatně to, co navrhuji rozhodně není návrat...

Myslím, že ironičnost docela dobře může zmizet a zůstat jen věcí prvního setkání se stylem. Poetika by měla být jako model myslím apriory nezabarvená... schopná nást potenciálně jakýkoli obsah. I tragický. Jde spíš o archaičnost... jako o jakousi jazykovou paralelu k nepoměru přírody a civilizace dnes.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli tichotam
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter